2013/03/08

hate

vihaan kaikkea. vihaan Kihniötä, Kauhajokea, kotia, ulkomaailmaa, koulua ja ennenkaikkea itseäni. 
vihaan ylipainoani, roikkuvia käsivarsiani, suurta vatsaa ja reisiä, helvetin isoa nenääni, pullaposkiani. vihaan mun saamattomuutta, laiskuuttani. vihaan että pystyn valehtelemaan ilme värähtämättä. vihaan omaa epäonnistumistani, vihaan yksinäisyyttä mutta vihaan jos en saa olla yksin. vihaan heikkouttani, voimattomuuttani, pahaa oloani.   vihaanvihaanvihaan

kaikki pahenee päivä päivältä. olen heikko.

"I've given my best.
I've given my all.
My neck it breaks.
No, I can't stand tall.
My back it fails.
My body it aches, with each and every breathe that I take.
I'm ready to fall.
My heart it stops.
Forget it all.
My mind it drops.


I hate this world and what is given me
I hate that I wake and I hate that I breathe."

10 kommenttia:

  1. älä vihaa, elämä on oikeesti tosi jees, ne hyvät puolet pitää vaa nähä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on ne kyllä vähän hukassa mutta eiköhän ne plussat sieltä vielä löydy! :3

      Poista
  2. ootko oikeesti ylipainonen?! en ois ikinä uskonut :o ja oot kaunis<3

    VastaaPoista
  3. Haluan tehdä nyt jo näin alussa selväks, että tätä mun kommenttia ei oo tarkotettu millään lailla pahaksi, enkä halua että kukaan tästä ottaa itseensä, haluan vain ilmasta mielipiteeni tästä asiasta ja antaa sulle pohtimisen aihetta.
    Valittajia on kahdenlaisia. Toiset ovat niitä, jotka valittavat ja valittavat taukoamatta, mutta jos heitä haluaa auttaa he lyttäävät kaverin hyvän ajatuksen, ja jatkavat itsesäälissään, tuskassaan ja negatiivisuudessaan pyöriskelyä, joskus heillä ei edes ole varsinaista ongelmaa tai aihetta valittaa, he vain haluavat olla negatiivisuudensa kuraojassa, onko se heidän mielestään hienoa?
    Toinen ryhmä valittajista ovat aikalailla samanalaisia, mutta pieni ero jakaa ryhmät kahteen, tämä ryhmä haluaa _haluaa_ ja ottaa vastaan apua mitä heille tarjotaan, he haluavat eroon ongelmastaan koska tietävät kuinka pahalta se tuntuu.
    En itsekkään ota selvää kumpaan sinä itse kuulut, koska en henk.koh. sinua tunne ja postauksissasi on useasti jos jonkinlaista negatiivisuuden purkaumaa, mutta syvästi toivon ja haluan että kuuluisit tähän jälkimmäiseen ryhmään.
    Mun mielestä (ja varmasti monen muunkin) sun ’’viha’’-listalla on asioita mitkä olis helppo korjata pelkästään omalla halulla, tahdolla, uskolla, miksi sitä haluat sanoakkaan. Jokainen pystyy muuttamaan itseään jos vain on siihen valmis, tai paremmin sanottuna halukas. Siihenkin on kaksi vaihtoehtoa: voit joko oppia rakastamaan näitä aioita itsessäsi tai jos et rakastamaan, niin ainakin olla sinut sen kanssa. Mutta ikinä ei saa muuttaa itseään jonkun toisen takia.
    ’’ vihaan ylipainoani, roikkuvia käsivarsiani, suurta vatsaa ja reisiä’’, oon aika varma että JOKAINEN ylipainoinen vihaa näitä asioita itsessään.. Oma mielipide susta on, että sä et todellakaan ole niin ylipainoinen että sun pitäis sitä vihata, mä en ainakaa huomaa susta sun ylipainoa.
    ’’ helvetin isoa nenääni’’, tyttö hyvä, sun nenässäs ei oo niin mitää vikaa, jos joskus eksyt tuijottelemaan nenääsi peilistä, mieti Laitelan Ismoa ja sano vasta sitten että sulla on iso nenä, on niitä muillaki suurempia neniä nähty. :D
    ’’ vihaan että pystyn valehtelemaan ilme värähtämättä’’, tätä taitoa mulla ei ole (harmi koska haluan!), mutta tästä voi oikeesti olla hyötyäkin. Ja moni olisi varmasti kateellinen tästä taidosta, esimerkiksi mä. Sun kannattais vaan katsoa että käytät taitoas oikein, silloin et ehkä vihaisi sitä.
    ’’ vihaan omaa epäonnistumistani’’, kaikki viha epäonnistumista, luonnonlaki siinä se, tälle asialle ei oikeesti voi muutaku oppia elään sen kans.
    ’’ vihaan yksinäisyyttä mutta vihaan jos en saa olla yksin’’, sama tulis munki suusta, yksinäisyys on perseestä mutta jos joku häirittee mun yksinoloo ei hyvä heilu, se on voivoi ja suklaata naamaan niin hyvä tulee.
    ’’ vihaan heikkouttani’’, hmph, kaikki ihmiset on heikkoja, eiköhän seki mee ton luonnonlain piikkiin, jokaisella ihmisellä on myös heikkouksia joiden kanssa on opittava elämään, ainoo oikee ratkasu on kehittää itseään vahvemmaksi.
    ’’ pahaa oloani’’ tarviiko mun edes sanoo? Luulisin että kaikki vihaa pahaa oloaan.. Luonnonlaki tääki, ei kukaa halua potee pahaa oloa, ei henkisesti eikä fyysisesti, se on vaan yksinkertasesti kamalaa, eikä siihen auta mikää muu kun ajatella positiivisesti ja hymyillä, vaikka joissain tilanteissa se on täyttä tuskaa ja ylitsepääsmätön makkarakasa jota kukaa ei halua syödä edestään pois, on se niin pahaa.
    Tiedän, että tähän tulee kamalia valituksia kuinka tää ei helpota ketään yhtään, annoin sulle vaan hyvä tyttö vaihtoehtoja, jos sä haluat päästä tän tilanteen yli. Oon varma että sulla on monia upeita kavereita jotka on valmiita auttaan sua, ja ainoo asia mitä sun täytyy tehdä, on pyytää apua. Toivon sulle kaikkee hyvää ja ison anteekspyynnön jos mun kommentit oli loukkaavia tai satutti sua, anteeksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sun kommentti ei ole loukkaava, ja saisin vaan syyttää itteeni jos moisesta kommentista loukkaantuisin. minä itte tähän blogiin anonyymien kommentit sallin ja tiesin kyllä niiden riskit (en väitä että olisit hirvee anonyymi). sun kommentti tähän oli hyvin asiallinen ja totta! mutta kirjotin tähän vain siitä miltä multa tuntuu, eikä niitä kaikkia tuntemuksia pysty selittään. ja saan kyllä tähän mun pahaan oloon apua, ja sitä mä haluankin. haluan päästä elämässä eteenpäin enkä halua ryvetä itsesäälissä ja antaa muiden katsoa ku tuhoon itteeni. no hard feelings <3

      Poista
  4. ): Mä oon aina täälä sua varten ! <3 terveisin:"dey see me rollin " :DDDD oot rakas <3

    VastaaPoista
  5. Voi Salla :c <3 Mä tiedän ton tunteen niin hyvin. Kirjotin tähän jo epäselvän avautumisen siitä miten toi tunne sai alkunsa ja miten mä yritän päästä siitä eroon mutta se oli _todella_ hämärä joten pyyhin sen.
    Ole armollisempi itsellesi. Ota askel kerrallaan ja tee pieniä tavoitteita itsellesi jota noudattaa ja ole ylpeä niistä - ole tunne itseäsi epäonnistujaksi kaikesta. Sä olet kaunis, sä olet hauska, aito ja todella pidettävä ihminen. Sä pystyt kyllä löytämään tasapainon ja sä pärjäät - aina on mahdollisuus pärjätä. Vaikka ulkomaailma onkin perseestä, etsi asioita jotka tekee sut onnelliseksi.
    Koska sä ansaitsen olla onnellinen. Tsemppiä ja haleja<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihana!! ;_; <3 muista samat sanat itsellesi!

      Poista