2013/03/14

dream hair

jep, lila pää mulle tulee. sitten aikanaan. mä haluun ne jo nyt!!

tiedän kyllä että mun reuhkan vaalentaminen paskoo mun hiuksia _todella_paljon, mutta tykkään hoitaa mun hiuksia ja en usko että se tuottaa mulle paljo ongelmia. ja tiedän myös senki että lilan värin ylläpitäminen vaatii superisti värjäystä ettei se haalistu. mutta onhan se kiva että välillä on sellanen pastellinen sävy ja välillä kirkas lila! ja onhan ne pidennyksetki mulle sitte tulossa. tilaan ne dreamhairilta, siellä on halpaa ja sitte ku on vielä niin paljon eri pituuksia mistä valita. mä ajattelin jotain toooodella pitkää :3

pikkasen lilaa hiusväriä, sinistä väriä siihen vähä sekaan ja rutosti hoitoainetta. eiköhän se oikee sävy sitten löydy!

just tollasta sävyä mä haluun ^

9 kommenttia:

  1. Suoraväreilläkö ajattelit värjäillä? (8 vaikka sehän vie ihan hirveästi rahaa jos on pitkät hiukset ja pesee niitä usein. Itse kun pärjää kahdella hiuspesulla viikossa,niin suoraväri kestää kauemmin mutta jotkuthan tosiaan pesee joka päivä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, suojaväreillä! :) voi pärjäisimpä mäkin... ;_; ite joudun pesee hiukseni joka toinen päivä :| ja niin vie, mutta onneks tota lilaa ei mee paljo kerralla, iha pieni osa vaa. enemmänki sitte menee hoitoainetta :D

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Jossain blogissa näin että joku tietty sävy vaalennettiin sopivaksi hoitoaineella, mikä oli tosi jänskä, en ole ikinä ennen kuullut sellaisesta :D Mutta sulla varmaan tarttee vähän erilaista kuin vaalennusta, kun noin tummaa violettia haikailet :)

      No mulla se menee sillein että teen sitten kaikkia söpöjä lettikampauksia kun hiukset on vähän vähemmän pörheät, ja sitten ne on taas siistin näköiset kiharalla pari päivää c:
      Mulla on punaiset hiukset ja haluaisin ostaa suoraväriä että olisi ihan kirkkaan punaiset hiukset eikä tälläisen tylsän hillityt, mutta en vaan saa rahaa kaivettua mistään, huhhuh.

      Feilaan anonyymiuteni tosi hienosti. Moi, täs mä.

      Poista
    4. nojep, itekki sain täs hiljattain kuulla et pystyy hoitoaineella tekeen omanlaisen sävyn :D cybershopissa on ainaki iha törkeen hienoja hiusvärejä, yks sellane ihanan shokin punanen! oon sitäki miettiny tosi paljon :3 suosittelen kokeilemaa, saahan pään sitte värjättyä takasi siihen toiseen väriin :3

      NINA! en olis ikinä arvannu! haha :D voi että mä oon ny niin otettu jos tykkäät mun blogista ^^

      Poista
  2. Ah, mun täytyy kyllä käydä katsomassa D: mun hiukseni haalistuu ja haluan niistä taas kunnolla punaiset. Kiitos vinkistä! Tykään tästä punaisesta ihan hirveästi. Mikä toisaalta on hyvä, koska ilmeisesti mun hiuksissa on punaista pigmenttiä - punainen tarttuu hyvin ja pysyy hyvin, ja nää haalistuu punaisenruskeanoranssiksi, eli nää tuskin lähtee muuta kuin leikkaamalla tai omaa väriä kasvattamalla. Damn. Onneksi haluan olla punapää.

    Tykkään! Ihan hirveästi :D kommentoin täällä aina anonyymina kun en vaan jotenkin ole kehdannut olla oma itseni kun olen tälläinen socially awkward.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo punanen on kyllä iha törkeen kiva!! x) ja hyvä vaan että tulit "julki" ku välillä häirittee ku ei tiedä kuka anonyyminä sielä kirjottelee XD

      Poista
    2. Ihanan dramaattisen kuuloista: "tulla julki" XD

      Poista