2013/02/10

stressed, depressed

tää viikonloppu oli mulle ehkä yks henkisesti raastavimmista viikonlopuista. pettymyksiä tuli sieltä täältä niin paljon, ettei sitä ensimmäistä kerenny edes käsittelemään läpi. isä valitsi lapsensa sijasta taas alkoholin ja sisko petti luottamuksen täysin. eli viikonloppu meni masentavissa merkeissä kotona. en oo ikinä nukkunu noin paljoo kahden päivän aikana. oon ollu ihan kamalan väsynyt. onneks työharjottelua on enää yks viikko!

mua häiritsee toi ripsivärin vähyys ja se kun mulla ei oo tekoripsiä. oon kaikki ripset hukannut ja ripsiväri on ihan kuivaa, pitää vissiin ostaa uusi. möh
(kun pääsen takasin Kauhajoelle, juoksen ku päätön kana Seppälään ostamaan kourallisen tekoripsiä)
kokeilin taas tuollasta meikkiä. laitoin ekaa kertaa mun kulmat erivärillä kun mustalla tai ruskeella. tossa sitte vielä kuvaa eri valotuksissa.

ajattelin että olis ehkä hyvä mulle pitää tästä blogista nyt jonki aikaa taukoa, ainaki nyt hetken aikaa. mun olis hyvä aika nyt keskittyä omaan itseeni ja mun hyvinvointiin etten mä pala loppuun. mutta sitte mä ajattelin että täähän on just hyvä tapa purkaa ajatuksia (vaikka tänne en avaudukkaan kovin paljoo mun yksityiselämästä) eli en mä teitä hylkää! kyllä mä tän blogin pystyssä pidän. ilman mitään taukoja. kyllä mä jaksan. te ihanat lukijat vielä piristätte mun päivää kommentoimalla aina kaikkea hurjan kivaa<3
olin eilen tämän pikkuherran 2v. synttäreillä!

8 kommenttia:

  1. vitsi ku osaat nii hyvin meikata! :)

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä,Salla :) Kyllä se siitä. (Tällein anonyyminä onkin hyvä selittää että "taputapu kyllä se siitä" mutta kun rauhotut, kuuntelet hyvää musiikkia ja et stressaa turhia, tulee hiljalleen parempi mieli. t: mulla on yksi lukion tärkeimmistä jutuista toista viikkoa myöhässä, vittu.)
    Sun hiukset on muuten tosi nätisti tossa yhdessä kuvassa! Ja tällein tsemppi-oma-angstaus-creepy-anonyymi-paulaute-kommenttina mua vähän häiritsee tää ulkonäön simppeliys, ehdin juuri tottua siihen tummaan että tämänähn on kiva ja tää on vähän turhan tyhjä D: Mutta yleisesti, kyllä se siitä, blogisi on kiva, ja olet nätti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos!<3 :') ja joo kieltämättä itekki ehkä tykkäsin siittä tummemmasta enemmän, mutta saas ny nähä mitä mä taas hetken päästä keksin haha :)

      Poista
  3. tsemppiä heii! :3 oot niiiiin kaunis! ja tää sun blogi on yks mun lemppareista <3

    VastaaPoista