2013/02/15

ombre hair

mun koneen näyttö meni paskaks, menin yöllä vessaan ja kävelin sen yli .__.

kävin tiistaina ostamassa Halpa-Hallista värinpoiston mun latvoja varten. mä siis alan vaaleentamaan mun hiuksia alottaen latvoista. näätte sitte millaset värjään ku projekti on valmis! c----; näistä tuli kivat, mutta mun latvojen kunto vaan huononi entisestään. pitää alkaa haalimaan kaikkia hoitavia aineita koska nää tulee saamaan vielä paljo damagee, enemmän ku mun kulma. ja mua häiritsee se ku tää on niiiin perus, salee kaikilla vastaantulijoilla on liukuvärjätyt latvat. no ei nyt ihan kaikilla, mutta ymmärsitte varmaan mitä tarkoitin if you know what i mean
vihaan mun digikameran laatua, muttaku ei mulla oo varaa järjestelmäkameraan ;_;

tänään on myös viimenen päivä Ylärissä! kamala sanoo tää mutta oon niin helpottunu ja ilonen siitä että tää loppuu. en oo viihtynyt täälä ollenkaan ja työsuhdekemiat ei toimi. tuntuu että mua piikitellään joka asiasta täällä ja hengitetään niskaan. sniff
sainpas ainakin sellasen kassin tän kuuden viikon takia, joka sisälsi kolme kirjaa, fleeceviltin ja Ylärin huivin. jee
 

muttajoo! tänään on suunnitelmissa ainakin nähdä kaveria joka tulee Helsingistä tänne mökille. ja illemmalla voisin eksyä vaikka Parkanoon...


ps. olisiko kysymyspostaus nyt paikallaan? en oo meinaan aikasemmin tehny sellasta ja nyt olis varmaan ihan jees :3

oho, oompas postannu tälläviikolla oikein urakalla! :o

3 kommenttia:

  1. Jee kiva kun postailet paljon :---)

    VastaaPoista
  2. Wau miten nätti oot:>!! Ja ihana blogi sulla muutenkin♥

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista