2013/02/12

nommmm

oon aikasemminki kertonu teille vähä mun tyylistä, laittanut tänne kuvia mun silmää viehättävistä vaatteista ja muuten vaan höpöttänyt vaatteista. mutta nyt vielä haluan höpöttää enemmän (KERTAUS ON OPINTOJEN ÄITI) ja listaan tähän mun vaatesuosikkeja. eli tää on nyt vastakohta tolle mun inhokkivaate-listalle. siihen postaukseen pääsette tästä!

1. Luut, luurangot & pääkallot

diggaan vaan iha sikana! oli luita sitten asusteissa, vaatteissa tai kengissä, mulle heti nyt >:((

2. Ristit, läpikuultavat vaatteet & pitsi

ristejä ylöspäin, ristejä alaspäin. ihan sama miten, mutta hyvältä näyttää! mulle on tulossaki semmoset hirveen kivat ristiplugit crazyfactoryltä


3. Iron Fist

tartteeko tää edes perusteluja? no ei! Iron Fistin kengistä mä kyllä tykkään enemmän ku vaatteista, mutta kyllä nuo bikinit on rakkaus :(

4. Musta-valkoinen raitakuosi & kauluspaidat/neuleet/mekot

hirveen on nättiä kyllä.

tuossa olisi nyt jotakin! toivottavasti hahmotatte edes jollakin tapaa mun tyyliä mistä tykkään :3 eli aikalailla tollanen yksinkertanen ja mustavalko-painotteinen :D tostahan puuttuu nyt vielä pastellisävyt, glitter, leopardikuosi etc... jumaliste mähän saisin väsätä koko loppuehtoon tätä postausta. 

mutta on mulla sitte niitä poikamaisiakin päiviä. tällähetkellä istun töissä miesten urheiluosastolta ostamani huppari päällä ja vanddist jalassa. eli diggaan kans sellasesta ns 'skeittarityylistä' todella paljon!


mitä piditte postauksesta? :-)


14 kommenttia:

  1. Meinaatko tilata noi bikinit?

    VastaaPoista
  2. Haluaisin, mutta kroppa on kaukana bikinikunnosta :D

    VastaaPoista
  3. EI OLE OLEMASSA BIKINIKUNTOA sä voit mennä ihan omana itsenäsi bikineissä ja näytät helvetin hyvältä ja kaikki jotka sellaisen tuomitsevat ovat perseestä ja ansaitsisivat tiopentaaliruoskeen ihan samantien. (/rant)
    Mutta olen katkera kuinka selkeä kuva sulla on tyylistäsi, mulla on vaan jotain paskoja vaatteita joita olen saanut ja jotka eivät istu ja näytän kamalalta ja yhyy haluaisin oikean tyylin mutta ei ole rahaa eikä kiinnostusta mihinkään.

    T: anonyymicreep

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. piristit päivää kyllä nyt niin paljon! kiitos ihana kuka ikinä oletkaan♥
      ja jos tottapuhutaan, mun vaatekaapin sisältö on täyttä paskaa, siellä ei oo oikein mitää kunnollista päällepantavaa XD tää on vaan tätä rahattoman haaveilua.. ;_;

      Poista
    2. Jee, tosi mukava kuulla<3
      Mulle annettiin joskus sellainen vinkki että kun on rahaa, ostaa jonkun unelmavaatteensa, ja korvaa sillä jonkun jonka ei koe sopivan omaan tyyliinsä. Tätini osteli ihan chillisti emp:ltä vaatteita aina kun oli rahaa ja korvasi "honompia" vaatteita, lahjoitti pois tai vei kirpparille, ja sanoi että sitten muutamassa vuodessa maagisesti vaatekaappi olikin upea c:

      Poista
    3. Oho! Toi oli kyllä aivan loistava vinkki! :D pakko kokeilla, miksen ite oo tajunnu tota?? XD multa lähtiski sitte aikamoine kasa vaatteita kirppareille haha

      Poista
  4. hihi, ite kans tykkäilen hirmuisesti _kaikista_ noista + nuo mitkä puuttuukin sun listalta :3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on kyllä aivan huisin kivoja! n_n

      Poista
    2. nii on! c: lottovoitto vois olla jees :D

      Poista
    3. Älä muuta sano XD mikäs tässä...persaukisena opiskelijana aina tulee näitä ostoskohtauksia ja sitte asialle ei voi tehdä mitään ku nostaa perse ylös ja hankkia töitä :D oho empä oo ikinä aikasemmin käyttäny perse-sanaa nuon useesti yhessa lausessa

      Poista
    4. ahaha niinpä! XD en tajuu, sillo ku ei oo rahaa, nii löytää just hirrrrveesti kaikkee ihanaa aina ja sitte vituttaa ku ei voi ostaa :D:d

      Poista
  5. No todellaki sä voit pitää noita bikineitä ! :) ja sulla on niin ihana blogi ! <3

    VastaaPoista