2013/02/21

new stuff

teen tähän samaan rysäykseen vielä toisen postauksen erikseen. tässä on siis mun pari ostosta ja crazy factoryn tilaus! x)
 

tuos on siis noi mun uudet venyt. plugit on molemmat 18mm ja pinkit silikonitunnelit myös. toi musta "sarvi" on 16mm ja sitte toi pinkki sarvi on 18mm. (paska valotus ni näyttää sen takia iha punaselta) sitte onki toi lävistyskoru ja saatte nähä sitte mitä sillä keksin ;) ja jos joku on halukas ostamaa multa noi "sarvet" nii kysykää ihmeessä! en tartte niitä koska mulla meni heti toi 18mm tunneli korvaan :3


sitte tosiaan poikkesin siellä Seppälässä ja ostin noi ripset ja mustat farkut! meinaan kyllä mennä pian uudestaan ostamaan toiset housut, nää on siittä nii kamalat ku näihin tarttuu kaikki pöly ja lika :--/ ja mulla on ollukki aikasemmin samanlaiset ripset, mutta vähän lyhyempänä. suosittelen :)
 
 

hahahah löydettiin toi mun about 4 kuukautta vanha avaamaton salaattipussi asuntolan jääkaapista :D oon iha kauhee ämmä ku oon syytelly muita ku jättää ruokia mädäntymään eikä syö niitä. ton lisäks sieltä löyty vielä muovipussissa lilluva mädäntynyt kurkku ja homeinen leipäpussi, enkä ees oo muistanu että mulla on tollasia ruokia siellä ollu XD my bad
 
 


6 kommenttia:

  1. XDDDDDDd kyl tosta viel hyvät salaatit tekis! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep XDDDDDD ja sitte sitä kurkkua vielä lisukkeeks!

      Poista
    2. joo XD ja siihen vielä ne leivät homeella XDDDD njam

      Poista
  2. Moi! Sulle on haaste mun blogissa, osoitteessa http://prisonbreaxx.blogspot.fi/2013/02/haaste-joka-tipahti-kommenttilootaan.html :)

    VastaaPoista
  3. mahtava tyyli sulla, ihana!
    liittyy lukiaksi,hops :3

    VastaaPoista