2013/02/08

new lipstick

oon jo kauan ettiny tommosta vähän oranssia huulipunaa ja eilen se sitten löyty! tää söpö puteli lähti mukaan Halpa-Hallista kuudella eurolla. tää on aivan i-ha-na!
näyttääpäs mun suuvärkki ahdistavalta:----D

tänään pitäs mennä sitte pitkästä aikaa Kurikkaan moikkaamaan iskää. poikkeen myös mummalla ja paapalla! paria kamuaki tulee nähtyä :3
en ees muista koska viimmeks olisin ollu iskällä, mä oon aina vaan kammoksunu sinne menoa. tälläki kertaa meen vaan sen takia, että nään mun kavereita. ehkä pienellä painostuksellakin mä sinne meen. sisko jo epäili että luultavasti tuun huomenna jo kotiin koska mua ahdistaa, mutta saas sitten nähdä miten mun käy. toivottavasti kestän tälläkertaa koko viikonlopun!
thank god mun kulman turvotus on laskenu!

hiihtolomaki on onneks pian. viikko vielä työharjottelua, sitten viikko koulua ja loma! suunnitelmia ei vielä oikein oo, mutta toi Helsinki ja One Morning Left houkuttelis... mutta täytyy kattoo sitä sit myöhemmin! (+rahatilanne)
kuten huomaatte, meitsi ei oo mikään laihin tapaus. painoa oon kyllä kovasti yrittäny pudottaa mutta se on tosi vaikeeta jos rakastaa ruokaa. en oo myöskää ehkä se kaikista vakavin ja sivistynein likka!


4 kommenttia:

  1. miksi sä viiltelet ? :(

    VastaaPoista
  2. Katoin ihan samaa ... Kun se ei edes auta yhtään mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on yli vuoden vanhoja vanhoja jälkiä, en viiltele enää.

      Poista
    2. hienoa että oot pystynyt lopetamaan. kauhistuin kuinka kivuliailta nuo näyttää..

      Poista