2013/02/25

hospital for souls

hiihtoloma päällänsä ja mulla ei mitää tekemistä. eli laittakaa mulle postausideoita! :3

kuulumisia mulla mitään ihmeellisiä oo, enskuulle on taas omppuhotelli suunnitteilla Helsingistä koska 25.3 on Bonecrusher Fest! job for a cowboy on nähtävä :3 

mun säälittävän kokoset venyt :|

mun ihana lukija Sara haastoi mut tälläseen haasteeseen níi teempäs sen nyt! en erikoisemmin haasta tähän ketää, kaikki saa tehdä joita huvittaa n__n



Tämän palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä haastetuille
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:

1. oon kamalan ujo, mutta loppujen lopuks kun pääsen rentoutumaan niin oon hirvee papupata puhumaan!
2. kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, ahdistuksesta ja masennuksesta.
3. oon yks kolmosista, sen lisäks mulla on vielä pikkusisko ja isosisko
4. mun vanhemmat on eronnut
5. ja mulla on surkeet välit isän kanssa
6. rakastan keikkoja!
7. ja helsinkiä<3
8. aijon venyttää mun molemmat korvat ainakin 26mm
9. kaverit pitää mut koossa ja rakastan niitä<3
10. tunnen loppujen lopuks itteni kamalan yksinäiseksi.
11. oon sinkkukinkku
ne on taistelujälkiä, tarinoita.

Haastajan kysymykset:

1. Mikä on teidän lempikirja?
ompa vaikee kysymys. en lue enää oikein kirjoja, aikasemmin mulla saatto mennä jopa kaks kirjaa päivässä :D mut anywayyyys mulla on yks kirja mielessä mutta en saa sen nimee nyt millää päähän! siinä sellanen hieman ylipainonen tyttö menee Italiaan sukulaisille lomailemaa ja tapaa sielä jäbylin johon se rakastuu ;_; se oli niin ihana!

2. Minkälaisen elämän haluaisitte tulevaisuudessa?
olisin terve, onnellinen ja tyytyväinen itseeni. hyvä työ, sekä mahd. aviomies. lapsista en tiedä. tykkään iha hirmusesti lapsista mutta en tiiä uskallanko ottaa niin isoa vastuuta itelle. sen näkee sitten.

3. Mitä kaikkea aiotte tehdä nyt vuonna 2013?
ravata hirveesti keikoilla ja nähdä mahdollisemman useesti frendejä. olis hieno päästä risteilylle!

4. Onko teidän mielestä sosiaalinen media (twitter, facebook, formspring, etc..) liian suuri osa nykyihmisten elämää?
valitettavasti on. ite oon ainakin iha koukussa naamakirjaan, aina pitää saada räpellettyä sitä puhelimella jos konetta ei ole lähettyvillä. twitteriä mulla ei ole, mutta formi löytyy. en kyllä käytä sitä :D 

5. Oletteko syvällisiä, että jäätte miettimään asioita ja niiden tarkotusta vai sellaisia, että ette kummemmin ihmettele asioita?
sanoisin että oon aika syvällinen, pohdin asioita hirveesti ja niiden tarkotusta.

6. Oletko mielestäsi hyvällä tavalla lapsellinen? Onko sinusta okei leikkiä vielä vanhempanakin?
tottakai! mulla tulee välillä niin älyvapaita ideoita varsinkin kaveriporukassa :D

7. Kaikki aina sanovat, etteivät onnistu koulukuvissa. Kuinka monta onnistunutta koulukuvaa sinusta on?
mun koulukuvat ei ikinä onnistu! tän vuoden kuvaan olin kyllä kaikista eniten tyytyväinen, silmään pisti vaan ihan hirvee badhairday (kiitos rankkasateen, tuulen, 2km koulumatkan ja rikkinäisen sateenvarjon)

8. Mitä mieltä homoavioliiton ja heidän adoptio-oikeuden hyväksymisestä? Eli pitäisikö hyväksyä vai ei? Ja perustelut!
hyväksyä ehdottomasti! ihmisiä nekin ovat, ei ihmisolennot voi valita keneen rakastuu. kaikilla on oikeus rakkauteen ja perheeseen. mun mielestä on ihan hirveen surullista kun ei anneta adoptoida lasta, jos sattuu olevan rakastunut samaan sukupuoleen. me eletään 2010-lukua cmon!

9. Oletteko hyviä englannin puhujia?
kyllä mun mielestä, sain jopa stipendin ysiluokan päättäjäisjuhlassa englannista! 8)

10. Alkaako ruotsin kielen taito olemaan hieman turha Suomessa?
nojoo, onhan se ihan kätevää jos osaa ruotsia niin pärjää elämässä ehkä hieman paremmin. mutta eihän ruotsissakaan opeteta suomea?

11. Lempihedelmä?
hmm.. melooni? 

11. kysymystä

1. haluatko asua jossain toisella paikkakunnalla?
2. oletko hyvä piirtämään?
3. mietitkö ulkonäköäsi liikaa aiheuttaen paineita itsellesi, vai etkä pidä ulkonäköäsi niin tärkeänä?
4. suklaa vai salmiakki?
5. mitä mieltä olet lävistyksistä ja tatuoinneista?
6. onko Suomi mielestäsi vielä liian kielteinen ja ei helposti hyväksy lävistyksiä, tatuointeja yms? eli heitä pidetään huonompina ihmisinä kuin muita ns "normaaleja"?
7. oletko sosiaalinen?
8. millaiset välit sinulla on vanhempiisi?
9. omistatko yhtä parasta ystävää? jos omistat, kuka?
10. millaista musiikkia kuuntelet?
11. ovatko lihakset yliarvostettuja?

SIINÄ SIIS, KAIKKI MURUPALLOT SAA OSALLISTUA JOS VAAN OMISTAA BLOGIN! :3


5 kommenttia:

  1. You explained this wonderfully.

    My blog; MCM 通販

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi!! :)

    Kurkkaa, ja liitythän jos tykkäät:
    loveandfashionn.blogspot.com

    Me voidaan sitten liittyy sun! :)

    VastaaPoista