2013/02/06

ewww

armas anonyymi ehdotti postaukseksi muoti-inhokkeja ja sit taas lemppareita. ite oon kans miettiny aikasemmin tota inhokki-juttua et olis hauska toteuttaa se. joten mä otin nyt tulta perseeni alle ja teen sen!

1. ihoa myötäilevät "kollarit" (hollisterit ja muut)

tartteeko tää edes mitää perusteluja? mistä lähtien lököhousut on kuulunu olla persettänuolevat ja kireät legginssit? ja varsinkin jos "housujen" omistajaa on siunattu vähän isommalla takaloosterilla, näky ei ole mikään kaunein. mua ku on siunattu vähän isommalla ruholla, kuvitelkaa mulla sellaset. oh dear god. ja sitte ku ihossa on sitä selluliittia, ne housut oikein korostaa sitä kuoppasta reittä (reiteä?? sana reisi, en tiedä mikä on oikea muoto heh heh) ja tulee kaikki kamelinvarpaat ja akfsdkjlkjgö hyi!!! :x missä vaihees se iho lepää? aina saa olla kireis housuissa ni kyllä alkaa pikkuhiljaa ahdistaan. okei käyhän noi hyvin urheilusuorituksen aikana mut cmon. ite omistan miesten xl-kokoset kolitsihousut ja ai että ne on ihanat! semmoset isot jätesäkit molemmissa jaloissa ja ei kiristä ja purista mistään kohtaa<3
joillakin se voi näyttää tältä...
...mutta suurimmalla osalla se muistuttaa tätä.

2. Peak Performance

mulla on suuri vihasuhde tätä merkkiä kohtaan. ylihinnoteltuja vaatteita, joita sais yli puoleenhintaan H&M:ltä. näitä näkee melkein jokaisella vastaantulijalla ja mulla kiehuu heti yli. moni voisi ajatella että olisko tää jotain katkeruutta siihen kun mulla itellä ei oo varaa/en raaski ostaa Peak Performancen vaatteita, en usko. samoilta ne mun silmään näyttää kun muutkin vaatteet, paitsi siinä on se merkki. (myönnän, mä itse rakastan kallista vaatemerkkiä nimeltä Iron Fist ja teen melkein mitä tahansa että saan ne korkokengät + bändituotteet maksaa aika paljon)

3. Viikset

Tykkäsin mä aluksi viiksijutuista, mutta nyt tää alkaa mennä pikkuhiljaa yli. viiksiä tungetaan jokapaikkaan. viiksiä roikkuu kauloista, on paidoissa, koruissa, silmälaseissa (??!) etc.. IHMISET RAUHOITTUKAA

4. Itseruskettava

tää ei nyt sinänsä kuulu noitin vaateinhokkeihin mutta päätimpäs laittaa tän tähän. moni on luultavasti mun kanssa samaa mieltä, että purkista on okei ottaa vähän sitä päivitystä naamaan jos ei muuten onnistu. ja onhan se terveellisempi vaihtoehto kun solarium. mutta sitten jotkut vähä innostuu sen värin kanssa.... tuloksena on oranssi naama ja ero mandariinista on hyvin vähäinen. eli kannattaa siis olla varovainen sen värimäärän kanssa ja erittäin tarkka ettei naama ole läiskillä! koska niitäkin näkee, todella usein.
Tämä kuva saa mut ihan ahdistumaan :(
(kuvat Googlesta)

Mulla olis vaikka kuinka paljon inhokkeja vielä (guess, batikki-kuosi, marimekon raitapaidat...) mutta säästän teidät niiltä. rageämmä kiittää ja kuittaa!

6 kommenttia:

  1. toi toinen housukuva XDDDDDD!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDDd MENEE VÄHÄ VAKOSEE

      Poista
    2. PIKKUSE JOO XDDDd ja toi 'sexy' kruunaa ton xdd

      Poista
  2. Peakin vaatteet on oikeesti tosi kestävää ja hyvää kangasta, varsinki huppareis! Ja on tosi mukavia muutenki päällä, paksuja eikä mee pesus heti nukkaseksi toisinki ne henkka maukan hupparit :D en kyllä itekkää ikinä ostaisi niin kalliita vaatteita mutta jos varaa olis niin ostasin ihan vaan sen mukavan kankaan ja kestävyyden takia, en merkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on kyllä totta! siskolla on yks peakin huppari ja täytyy myöntää että se on ihanan lämmin ja tuntuu iholla hyvältä... >:D

      Poista