2013/02/04

best gig ever

ristus mikä reissu!

lauantain saldo: pala irti hampaasta, revennyt kulma, paikat hajalla ja mustelmilla sekä krapula. takana on tähän mennessä parhain keikka, not a doubt about that. 
aikasemmin nosturi ei oo kyl ollu noin liekeissä kun lauantaina :D mulla oli niin superkivaaaaa
olin vielä ennen keikkaa niin nättinä..

matka alko jo hyvin ku junassa kuulutettiin että "joku hullu on ajanut raiteilla autolla, matka viivästyy hieman" NONIIN, tästä se lähtee. siinä sitten junassa jo päästiin kivasti keikkatunnelmaan ja sitte stadissa alko se oikean ratikan ettiminen nosturiin. nosturiin päästyä kereettiin oleen about 10 minuuttia ja meiksi jo kulma auki. mut tosiaan joku ihana henkilö veti pittiin mukaan ja tuloksena puoli naamaa veressä. onneks ei tuntunu miltään. eikä itseasiassa siihen vieläkään oikein koske.
pitissä viihdyttiin oikein urakalla mutta stage diveen mä en uskaltanu sit mennä. ehkä ihan hyvä vaan :D
Devil In Me
hyppää harri!!! (Stray From The Path)
sit tuli otettua vähän osumaa...
Deez Nuts
The Ghost Inside

sairaalaan mut ne ensiavussa meinas laittaa mut how about no mä tulin maalta asti keikalle ni kyl mä kestin. oonhan mä niin vitun hc muija. nukuttii sit viel kampin bussiterminaalin laattialla spurgujen kans, not bad! voitte vaa kuvitella kuinka yhtä helvettiä oli nousta aamulla sänhystä ylös....

jatkan nyt töitä tässä vammasena, mutta täytyy kyl viel sanoo et loistava reissu takana! uh iihhanaa
tällä hetkellä mun kulma näyttää tolta, paitsi että se on ainaki 100 kertaa tosta paisuneempi versio. muistutan tosi paljon Lauri Tähkää juuri nyt.

ps. naurattaa toi Stary From The Pathin fb-päivitys keikasta:

Helsinki Finland was one of the craziest crowds we have ever seen. That show was fucking sick. You guys are psycho

NOJUU TULI KANS HUOMATTUA


7 kommenttia:

  1. huh aika karuu :D! mut hyvä et oli kivaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli aiva huikeeta! kamun kans mietittii vaa et "koska uusiks" XD haha

      Poista
  2. ohhhohohoooo ._. tosiaa aika karun näköne toi sun kulma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no onneks ei sentää tuntunu missään :D

      Poista
    2. jep nohyvä :D

      Poista
  3. heitin sulle haasteen, käy kurkkaa mun blogista!(:

    VastaaPoista