2013/02/21

anti-vist

yo! tällä kertaa mulla on tosi paljon kuvia ja asiaa, ku on niin paljo kereenny tapahtumaan.
mutta en aijo teitä mun höpinöillä tylsistyttää, vaan kerron iha pienesti vaan miten oon aikaani viettäny täs lähipäivät!
mun loistava herublurraus Xd
 
perjantaina näin Alexia ja Jamia ku ne oli raahautunu Helsingistä tänne mökille (kerroinki jo siittä aikasemmassa postauksessa) ja olin Petran kans ajelemas! niinhän siinä sitten kävi kun kaks stadilaista laitetaan auton rattiin mettässä, oli jo kivat katastrofin ainekset kasassa. niiden auto onnistu meneen ojanpenkkaan ja me sitte siinä Petran kans katteltii vierestä ku ne yritti saada sitä sieltä pois. mönkijän, parin soiton jälkeen ja pakun auto saatiin pois. :---D
mun veli on söpömpi ku teidän veljet! ja Petraki on tui<3

nyt oon sitte Kauhajoella tän viikon, ja sitte on kauan odotettu hiihtoloma! sinänsä mulla ei mitään suunnitelmia vielä sen kummemmin ole, mutta harmittaa iha hitosti ku huomenna olis One Morning Leftin levyjulkkarikeikka nosturissa. nooo kyl mä ne tuun viel monet kerrat näkemään. mitä suunnitelmia teillä on lomalla? siis jos vaan on sattunu loma samaan aikaan, tietty.
oho ton toisen kuvan tarkennus on päin pyllyä:(
 
tää viikko on menny ihan hirveen nopeesti, ollaan vaa Jennan kanssa lusmuiltu ja katottu silmät pyöreenä Supernaturalin ekaa tuotantokautta. tänään alotetaan toinen ja luultavasti maataan perse homeessa tv:n ääressä loppuehtoo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti