2013/01/27

what a weekend

yörgh, mun viikonloppu meni ihan hönhärille. varsinki lauantai oli tuskaa. herätys olis ollu viideltä, mutta hirveen fiksuna päätin mennä reissuun samoilla silmillä joten ei tultu sitte nukuttua ollenkaan. en kans tiedä mikä älynväläys se multa taas oli, yritinhän mä nukkuakki jonkin aikaa mut ei se uni sitte enää tullu. oli aika outoo kun sisko tuli pippaloista yöllä ja mä aloin kihartaan mun hiuksia.
kyllä se Disney on Ice oli ihan kiva mutta keskittyminen herpaantu aina siinä välissä ku tajusin torkahtavani pian sinne penkille. ja se tunne kun olisit halunnu jäädä Helsinkiin mutta ei onnistunu... mutta lauantaina takasi! >:) (oon huomannu että tää vuoden ensimmäiset viikonloput on menny aikalailla tuolla armaan pääkaupunkimme syövereissä, mut se on vähä niinku....mun koti)
mun pitää kyllä hommata uudet ripset.

eilen oli sukulaissynttärit ja neki mä olin totaalisesti puoliunessa koko ajan. mulle on kertyny taas ihan sairaasti univelkoja. viimeyönäkää ei uni tullu ja en nukkunut yhtään. vaikka nukuinki vaan abouttirallaa 2 tunnin yöunet. FML

varautukaa taas kuvaoksennukseen!
joo siis toi pyörivä paska makso 14 egee??

hei höntit! kertokaas niitä postaustoiveita! :3

2 kommenttia:

  1. mite ois joku mis esittelet sun lempparivaatteet/asusteet/kengät ? c: ja vaikka semmonen 'vaateinhokit' et millasia vaatteita et voi sietää :D?

    VastaaPoista