2013/01/25

uutta ulkoasua!

tadaa! uus ulkoasu jonka väsäsin eilen on nyt valmis. hermot meni moneen otteeseen ja sammakoita lensi suusta. mua häiritsi paljon se aikasempi banneri, koska mun kuva oli aivan överimuokattu. mun mielestä tää on kaikista kivoimman näkönen tähän asti. vai?

tällä hetkellä istun kaverilla ja kello näyttää 8:59. mulla on tänään oma vapaa-päivä ja tarkotuksena on levätä paljon. huomenna onki sitten viideltä herätys koska lähden pikkusiskon kanssa Helsinkiin Disney On Ice-jääshow'hun Adan 9-vuotissynttäreiden kunniaksi. mä tartten mukaan kuulokkeet, paljon ruokaa ja juomaa että mä selviän. 
tänään piti mennä juhlimaan porukalla mutta ei se onnistu huomisen takia. sunnuntaina taas on sukulaissynttärit!

eniten mä odotan ensviikonloppua koska suuntana on Helsinki (again) ja Nosturi! mun on ollukki jo koko paikkaa vähä ikävä...viimmeks olin siellä vuosi sitten We Came As Romansin keikalla. 2.2 siellä on siis The Ghost Inside ja Deez Nuts. tosin vois ne liputkin jo hommata...

3 kommenttia:

  1. tää on kyl kiva nyt! c: oivoi disney jääshow ::Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks! :3 jep.....toivota onnee XD SITÄ TARVITAAN

      Poista
    2. haha, ONNEA ! XD

      Poista