2013/01/03

tylsyys ja yksinäisyys

lomaa jäljellä enää tää viikonloppu ja maanantaina taas paluu arkeen. tosin meen varmaan viikoks kauhajoelle koulus piipahtaan ja sit ensviikolla alkaa mun työharjottelu Ylä-Satakunnassa. se on siis Kihniö-Karvia-Parkano-lehti. en sit tiiä tuleeko siitä yhtään mitään, ja odotukset on aika....miten sen nyt sanois. vois kyl olla korkeemmallakin. 
koitin taas tollasta "skeittarityyliä"

no mutta, huomenna olis tarkotus mennä viikonlopuks Helsinkiin, mutta näyttää ny tosi pahalta ku ei oo mitään yöpaikkaa..
ärsyttää tää mun käytös, oon teillekki puhunu ihan puutaheinää. luulin kyllä tosiaan että mulla olis paljon tekemistä lomalla mutta oon vaa pysyny kotona. uusivuosi oli täyttä hevonpaskaa, oli oikein mukava lukee muiden ihmisten ilosia päivityksiä miten kivaa niillä oli.. raahasin luuni silloin jo 23:00 sängynpohjalle ja siellä pysyin seuraavat kolme päivää. seriously. mua vaan jollakin tapaa masentaa, ja ei se nyt siitä uudesta vuodesta johdu. oon vaan niin kamalan yksinäinen.
näin sussua piiiitkästä aikaa

mutta se vaihde saa kyytiä ensviikon perjantaina, meinaan silloin meitsi täyttää 17 ja pippalot on tiedossa Helsingissä! uskon, että siitä tulee sellane päivä mitä ei helposti unohda :D
suunnitelmatki on sen verran mahtavat että tän tekin haluaisitte kokee jos olisitte tässä tilanteessa!

ps. toi meikkivideo on nyt siinä pistees et tein uuden ja jos se nyt ei tähän suostu latautumaan ni sitte on piru merras ja toinen nielus! >:( mur



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti