2013/01/16

perkele

stressiä pukkaa. pitäs hommata opiskelijakortti, siivota kämppää sukulaissynttäreitä varten, tehdä haastatteluja, viedä silmälasit korjaukseetn etc...
oon toista viikkoo täällä töissä ja oon nyt jo saanu iha tarpeekseni tästä. tää on niin pitkävetelää hommaa ja asiasta tekee vielä pahemman mun sosiaalisten tilanteiden pelko. mikä vaikeuttaa luuriin tarttumista kun pitää soitella tuntemattomille ja ehdottaa haastattelua. mä en tiedä mitää kamalempaa, kun haastatella täysin tuntematonta face-to-face ja kysellä asioita hänen henk. koht. asioistaan jos aihe siihen liittyy. miksi oi miksi mä hain tänne työharjoitteluun?
toisaalta, tää työ auttaa pääsemää mua mun peloista ja ulos kuoresta mutta tää on vaan niin hiton ahdistavaa! mut eihän se valittaminen mitään auta, ite mä tänne "halusin" -__-

mut ehkä mä pärjään vielä tän alle viisi viikkoo. 
oon saanu taas niin paljon tietoo kaikista tulevista keikoista että huhhuh! mistä näitä oikein tulee :DD saas nähdä mitä kivaa keikkajärjestäjät keksii loppuvuodelle ;)

2.2 Ghost Inside, Deez Nuts HELSINKI
6.2 Intohimo, Keep The Change Despair TAMPERE
10.2 The Black Dahlia Murder TAMPERE
13.3 One Morning Left, Amaranthe TAMPERE
23.3 One Morning Left SEINÄJOKI
14.5 Bring Me The Horizon HELSINKI
19.6 The Devil Wears Prada HELSINKI
30.6 Tuska Open Air HELSINKI

noi kaikki ei nyt oo ihan 100% varmaa siittä et meenkö kaikkia kattomaa, raha ei kuitenkaa kasva puussa ja helmikuussa noi kolme keikkaa on samalla viikolla. oh shieeet

mut kertokaa toki jos ootte jonnekki noista menossa! nägy siel ;D

2 kommenttia: