2013/01/10

hyvää syntymällistä päivää minä!

Wuhuu! tätä on odotettu, vihdoinkin meikä on 17! en millää jaksais odottaa että pääsen Helsinkii viettämään kavereiden kanssa mun synttäreitä. illasta tulee aivan varmasti ikimuistoinen :3 koska sen ikäkriisin pitäis alkaa?
suunnitelmana on siis hypätä kahden junaan nokka kohti rakasta pääkaupunkiamme, siitä sitten omenahotelliin viemääm tavarat ja seuraavaks suuntana on Gloria. (Underground Metal Alliance-tapahtuma)
Sitten kaiken sen hevittämisen jälkeen takasi omenahotelliin jossa ne pirskeet on. sounds epic, huh?
ns. "kauhukolmoset" ja tää on about tasan vuoden vanha kuva, pitää ottaa joku vähä tuoreempi i think.. ja kyllä, veljelläni on JVG-huppari

nyt mun pitää kitua vielä töissä rapiat 6 tuntia. mulla oli muuten tälläviikolla ensimmäinen haastattelu! iiks

eilinen meni vähä hönhärille ku päästiin kotiin. äiti makasi rampana eteisessä ja valitti jalkakipua. eihän siinä muu auttanu ku soittaa ambulanssi ja tällä hetkellä äiti makaa Tampereen Keskussairaalassa jalkapöytä useasta kohdasta murtuneena. kyllä siinä vähä haikee olo tuli, kun äiti vietiin ambulanssiin ja se sano meille kolmelle vaan että "hyvää syntymäpäivää." :--/ 
vaikka kyse ei nyt ollu mistää vakavemmasta, aloin miettimää että jos äidille olis sattunutki jotai pahempaa. eilisen aikana mun kunnioitus ja arvostus nousi äitiä kohtaan todella paljon ja harmitti ne kaikki turhat riidat. varsinkin kun mulla ei oo mitkää parhaimmat välit äidin kanssa. ymmärsin myös että sitä ei koskaan tiedä mitä tapahtuu ja kenelle. mä rakastan sua äiti

ps. teen sen meikkitutorialin nyt kolmatta kertaa. jes


2 kommenttia:

  1. Mä en tiiä, onko tää ihan tyhmä kysymys, mut ootteko te kolme syntyny ns. "luonnollisesti" eli siis ei millää keinohedelmöityksellä tms.?

    VastaaPoista