2013/01/22

fuck society's idea of beauty!

huisi viikonloppu takana! likat pelasti mut ja tuli hakeen lauantaina ajelemaan >:) menin sitte Oonalle yöks ja katoin vihdoin leffan Uinu uinu, lemmikkini. se kauhuleffa. jos kukaan ei tienny. 
se oli aika outo, sillee huonolla tavalla. no oli se ny aika vanhakin elokuva. myönnän, oli se silti aika creeeepy.

lauantain meikki mulla oli hirveen tumma, pelkkää mustaa koko silmäluomi. mut ite kyl diggasin!
no mut joo, mitä mulle kuuluu? masentanu on taas niin paljon että ei tiedä mitä oikein pitäis tehdä. riitoja kotona. oon miettiny et olis paljo parempi että pääsisin jo asuntolaan. täällä revitään vaan omat hiukset päästä ja menetetään hermot.

mua myöskin pistää suomeksi sanottuna vituttamaan maailman käsitys kauneudesta. ja ei hitto mulla on vaan 14mm venytykset ja smiley, niistä jo huokaillaan miten rumat ne on. cmon ihmiset, antakaa mun tehdä mun kropalle mitä mä haluan ja antakaa olla oma itteni. ei kaikki välttämättä halua puristaa itteensä siihen muottiin mistä kaikki pitää. "fuck society's idea of beauty. you're beautiful, no matter what they say."
mun mielestä nainen on kaunis suurilla venytyksillä, lävistyksillä, shokkiväreillä värjätyillä hiuksilla, tekoripsillä, vahvalla meikillä ja tatuoinneilla. mutta se on mun mielipide. mun idoleita onkin Angelica Sehlin, Audrey Kitching ja  Victoria Van Violence joilta mä oon saanu mun tyyliin vaikutteita.
Angelica Sehlin
Victoria Van Violence
Victoria Van Violence
Angelica Sehlin
Audrey Kitchening

(kuvat weheartit)

niinku mä mun kolumnissa sanoin, "keho on kuin temppeli, joten miksi et koristelisi seiniä?"

empulla on tilanne päällä
nii ja sit toi yks sussulortto oli meillä sunnuntaina yötä! IIH-HANAA!

tänää taas töitä, töitä, töitä. eilen olin koululla puhumassa opiskelusta. saikohan ne mitään musta irti ku istuin nii awkwardisti luokan edessä? (aivan sivussa piirtoheittimen takana piilossa)

ps. dear anonyymi, mä teen mun perunanenälle mitä mä itse haluan.


7 kommenttia:

  1. Munkin mielestä tuon näköiset naiset on kauniita! Vaikka oonki ite tämän tyylinen ihminen :D Ja aivan naulankantaan osuit tossa kirjotuksessas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä!! muttaku jotkut tanopäät ei sitä vaan tajua D:

      Poista
  2. WAAA jumaliste mä en tajuu ihmisii joitten täytyy kokoaika valittaa muitten ulkonäöstä, kaikki kyl tietää mistä ite tykkää mitä haluu tehä omalle ulkonäölle ja se ei mun mielestä kuulu muille D= mullekki aina valitetaan kui tummat meikit mulla on ja plaaplaa. mutjoohei oot tosi kaunis ! ♥ C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä muuta sano, oot nii oikeessa! hihii voi kiitos♥ ^^

      Poista
  3. GO SALBE, puhut asiaa .__. sitäpaitsi oot kaunis D:

    VastaaPoista
  4. rakas sallani nyt vasta näin nää kuvat :DDDDD aww <3

    VastaaPoista