2012/12/11

uudistusta!

tadaa! nyt olis sitte uusittu kokonaan blogin ulkonäkö, osoite ja nimi :) mitä mieltä ootte?
muuttuhan tää tosi hurjasti, ku aikasemmin mulla on ollu vaan erittäin vaaleita värejä blogissa. eli nyt puhaltaa muutoksen tuulet (LOL XDDDDD) koska musta tuntuu että nykyään mä itekki oon muuttunu ihan hirveesti. ja muutos tekee hyvää! ihmisenä mä oon silti mä, mutta huimasti mä oon kasvanu henkisesti.

eilen taas muuten innostuin lävistämään mun korvaa, kuvaa nyt ei ole mutta tässä nyt olis netistä otettu kuva missä paikoilla se mun korvaa on. ite ainaki tykkään vaikka kipiää teki!
kuvia mulla muutenkaa nyt ei oo, koska kamerasta loppu akku ja laiskana ihmisenä en oo jaksanu sitä vielä ladata..


6 kommenttia:

  1. ooojee onpas hienon kokoonen tuo banneri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jostain syystä :O joku kamu autto en tie kuka.........

      Poista
  2. kivsu blogi !

    http://cursedthebeauty.blogspot.fi/ jää lukijaks jos kiinnostaa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thx!♥ ja oon jo lukijana, kiva blogi sullaki! n__n

      Poista
  3. Voin vaan kuvitella kuinka tuskallista tommosen tekeminen ite on ollu! :s Vaikka hieno onki! :)

    VastaaPoista
  4. joo se sattu kyllä ihan helvetisti! :D ja on niin pirun arka

    VastaaPoista