2012/12/31

tupakkia

hahaa toi fontti saa ton otsikon näyttää siltä et siinä lukee tupaffia 

helvetin hyvää uuttavuotta! huomatkaa sarkasmi. jep, istun kotona koneella, kello näyttää 18:16 ja suunnitelmissa istua koko yö koneella, kuunnella paskaa musiikkia ja olla syömättä mitään. suunnitelmat meni päin persettä ja kaikki bilettää. paitsi mä. pakko päästä tupakille
olis vaan pitäny tänään lähtee jo Helsinkiin. tai Poriin. mitä hittoo ajattelin ku en vaan keränny kampsujani ja lähteny? palkintona siitä on erittäin paska fiilis ja yksinäisyys.  
miten nenä voi alentaa itsetuntoo niin paljon?

vuosi 2012 oli yhtä helvetillistä tunteiden vuoristorataa. silloj mä taisin olla pohjimmillani. ja tuntuu että hyvin ollaan taas pää edellä menos pohjalle! huhhuh noni jos nyt sitä tupakkia
sain paljo ystäviä ja kavereita, tuli koettua kovia perheen kanssa ja tietty tuli siinä sivussa vähän juhlittuakin. 
ehkä mun parhaimmat muistot vuodesta 2012 on reissut Katin kanssa, 9. luokkaretki Leville, uudessa koulussa alottaminen ja muutto vieraalle paikkakunnalle opiskelemaan ja viimeset päivät mun ex-luokan kanssa. kuvia en nyt laita vuodestani, koska oon näköjään poistanu ne. ehkä jos nyt jonkun uudenvuoden lupauksen teen, se vois olla että "älä ole liian ankara itsellesi"  AH TUPAKKIA
homma alko piiiikkuhiljaa mennä överiksi

anyways, mä jatkan datausta (ennenku alan lävisteleen naamaani), pitäkää hauska uusivuosi munki puolesta ja ne housut pysyy jalassa!! tupakit loppu....
oivoi, tarvitten hoitoo

2 kommenttia:

  1. Mäkin olen kotona koneella! Paska UV mutta käyhän se näinki. PS. oon niiiin samaa mieltä tästä nenä-jutusta :D Meen leikkauttaan nenäni heti ku oon miljonäärin vaimo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, paska mikä paska :DDD JA JOO, SITÄ ODOTELLESSA XD !

      Poista