2012/12/13

trust me, i'm a lion

ohhoh, toinen postaus jo tänään. no ei sitä edellistä voi oikein kunnolliseks postaukses sanoo. kai??

tää viikko on menny ihan hurjan hitaasti, johtuen siitä et oon ollu melkeen joka päivä koulussa kaheksasta neljään. kiitos korvattavien tuntien joita on näköjään kerääntyny huimat 38 :DDDDD
eilen oli asuntolan pikkujoulut joista odotin ny ehkä pikkasen enemmän, vaikka ei sekään odotus mitenkää korkeella ollut :D singstaria ja glögiä. kaks mun vihamaa asiaa samassa paikassa. NOH kyllä mä kestin.
tosiaan, eilen tuli Putous. sitä hajoamisen määrää :DDDDD

tänään on suunnitelmissa mennä ostamaan pari kivaa juttua, josta myöhemminn sitten lisää ;)
nii ja tuos vielä se conch-läväri! toi on edelleenki tosi kosketusarka ja nukkuminen on välillä niin pirun kivuliasta. varsinkiku käytän tunnilla ja muutenki kotioloissa silmälaseja ni jukoliste ku en muista tota korua ni riuhtasen ne lasit iha tottuneesti mun päästä. ja huomatkaa mun korvannipukassa toi söpö luomi :3

1 kommentti: