2012/12/28

tampere, uutta fledaa

yo! eilen tuli siis piipahdettua Tampereella moikkaamas Saraa ja Jenniä. Wilmaki tuli porista asti hengailee! oli kiva nähdä pitkästä aikaa noita rupanoita. mulla olis ollu kyllä rahaa, mutta ei oikein innostanu ostella mitään ja varsinki ku Sara roikku perässä valittaen kamalasta krapulasta. ostin sitte vaan smileyyn korun joka oli paljo halvempi mitä mä silloin Kauhajoelta ostin. tuntuu pitkästä aikaa oudolta pitää smileytä. ihme ku se ei oo menny edes umpeen :D mutta hyvä niin, sain mun vaavin takasin
ton hönön piti tehdä mulle septum, mut eihän se pystyny ku kädet tärisi koko ajan. uus yritys enskerralla :D
ei hitto haluan vesipiipun ;_;
"äiti otin septumin!!"
WILMAAA
tässä kuvas vielä Saraa hymyilytti... Jenni forever alone XD

sain sit edellisyönä sellasen idean, että jahas leikkaampa vähä mun tukkaa. isäpuolen vanha partasheiveri, kynsisakset ja peili käteen ja hommiin! oon aikasemminki jo himoinnu tollasta koloo korvan päälle, mutta en oo vaa uskaltanu "pilata" mun hiuksia -.-eihän tää muutos mikää radikaali edes ollu, mut ite tykkään mun hiuksista nyt ainaki 100 kertaa enemmän. vielä ku sais ne uudet pidennykset hommattua ja shokkiväri päähän ni hyvä olis... onneks tosiaan ne synttärit lähestyy pian!

ps. siittä videosta sen verran, että yritän tehdä sen ny vielä uudestaan ja kattoo miten käy. muuten joudun kuvaamaan sen mun web-kameralla..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti