2012/12/21

ostoksia ja tuunailua

ekaa lomapäivää viettettiin Tuurissa porukoiden kanssa jouluostoksilla. mä olin niin räjähdyspisteessä jo 10 minuttin jälkee ku olin astellut kauppaan. ne helevetin joululaulut, ihmisvilinä ja kirsikkana kakun päälle se, ku myyjien päässä oli tonttulakit ja huomas niiden vitutuskäyrän olevan katossa. teki mieli taputtaa olalle ja sanoo "i feel you bro, i feel you."
hivelin pitkään The Walking Deadin kahta ensimmäistä tuotantokautta, mutta jätin ne vielä sinne kauppaan. tuleehan ny sunnuntaina koko kaksoistuotantokausi foxilta putkeen, ja viimeviikolla katoin sen ekan. hihii

mutta asiaan. ostin tälläviikolla separista (Sepon Halpa-Halli) viininpunasen pipon, jonka tuunailin sitte kivemman näköseks niiteillä joita oli jääny ylitte mun edellisesta projektista. ja kyseessä oli vielä erittäin edullinen pipo. (5,90)

tuollanen tuli! ite diggaaaan

ei taaskaa suostunu kääntää tätä kuvaa.... mut mun rakkausplugi

loppuehtoo meneeki leffojen parissa, sain eilen joulusiivotki mun osalta. maailmanlopun kunniaks voisin korkata hieman....lasin vettä ja kattoo 2012 pitkästä aikaa :3

ps. äitee ja isäpuoli lupas mulle joululahjaks sunnuntain lipun Tuska-festareille! and that's means, ASKING FUCKING ALEXANDRIAAAAAA \,,/
james, we will be meeting soon ;)

4 kommenttia:

  1. Vähä siisti pipo 8) ÄÄÄ OON NIIN KADE, KU PÄÄSET KATTOON AA:TA ;O VITTUUU.. :DDD !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on :3 MUAHAAAA LÄHEKS MEGEEE ;DD

      Poista