2012/12/15

omni potent

miten tylsää. en keksi nyt oikein mitää järkevää sanottavaa. mutta ku höpötin et ostan parit kivat jutut, päädyin kompromissiin ja ostin kuulokkeet joita tarviin kipeemmin ku niitä kahta. myöhemmin sit hommaan ne !
eilinen meni pippaloissa ja tänään rento kotipäivä, joulukortteja tehdessä. myöskin vähä joulusiivoja jo....GOTTA LOVE IT

btw, mun paketti saapu eilen rekalla! nimittäin ihanimmat kengät mihin tähän asti oon törmänny!

ah, mä niin tykkään noista! entä te? :3

ensviikko enää, ja sit joululoma. jouluaatto ja uusivuosi! ja ne lupaukset...mulla ei oo kyl ikinä ollu mitään lupauksia koska jos mä sellasen teen, loppujen lopuks mä vaan rikon ne ja kenelläkää ei oo hauskaa. joten taidanpa jättää ne lupaukset jollekkin muulle!
ärsyttävästi toi valotus ei näytä noita värejä ihan kunnolla. mulla oli teemana sinivihreä-pinkki mut tuos näyttäis pelkältä lila-pinkiltä :|
eipä mulla tässä muuten, oli pakko vaan ilmottaa noista mun ihanista popoista haha :D ja tuli tuttuun tapaan sitte höpötettyä kaikkee muutaki ylimäärästä plus tää mahtava kuvaoksennus, just like me.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti