2012/12/03

omg joulukuu!

viikonloppu. perjantaina tylsä koti-ilta ja lauantaina kaverin synttäreillä! mukavaa oli, mutta kuvia ei nyt oo ollenkaan :| niidenki edestä sitte enemmän meitsistä naamakuvia XD

värjäsin tossa lauantaina hiukset takasi ihann normimustaan, alotan sitte sen mun vaaleennusprojektin ku saan enemmän rahaa :) mutta kyllä nyt on ainaki 100 kertaa parempi ku toi mun vanha reuhka.
tällänen meikki tällä kertaa!
lauantai-illan "bilemeikki" :3
ah sain mun korvaan tungettua 10mm, pikkasen se kirpas mutta kyl se sen arvosta on♥

ps. nyt ku toi toivepostauksen äänestys pian päättyy, haluaisitteko että esittelisin esim mun meikkiä videolla että näytän miten teen mun meikin, vai otanko kuvia? samaten hiuspostauksesta voin tehdä videon jos haluatte :)

perus valokuvaustunti, oltiin kuvailemassa kuvia joulukortteja varten, kumpiko olisi parempi korttiin? :)

2 kommenttia:

  1. Tee meikkiä videolla! :) osaat niin hyvin meikata ja videolta sais enemmän selvää :)

    VastaaPoista