2012/12/22

ne vievät hobitit Isengardiin! o_O

serkun 13-vuotissynttäreiden viettoa, joulukuusen koristelua, lego batmanin pelailua wiillä menettäen hermot (mitä niistäki on tän jouluhömpötyksen takia jäljellä) ja katsellen aina yhtä ihanaa (no sarcasm, srsly) Taru Sormusten Herrasta. 
tässä vielä mun erittäin vähäiset ostokset Keskiseltä. kaikki tuli kaapattua mukaan koska oli alennuksessa, meikkivoidekin oli naurettavat 3,50e! vihdoin pääsin ostamaan tommosen glitterkajaalin, oon kauan sellaseta haaveillukki :3 saas nähä mitä sillä keksin haha

vaikee kuvitella et ylihuomenna on jouluaatto. tiiän suurimman osan mun lahjoista, ja se on rahaa. ja sitä ma tarttenki. tänään sain jo pikkasen tuohta kummisedältä ja -tädiltä ja aloin heti suunnittelemaan mun reissua minkä teen niillä rahoilla :D beware Kati !!

oon tullu siihen pisteeseen, että oon aivan varma, että mulla on jonkinsortin kirjotushäiriö. meinaan ihan oikeesti XD melkein joka sana yleensä päättyy siihen et se on kirjotettu ihan päin helvettiä. joten älkää ihmetelkö ku jokasessa postauksessa on niin paljon virheitä :D 

ja tämäki oli nyt ihan turhan päivänen postaus, mutta ei se mitään! ylihuomenna on toivepostauksen vuoro, jokä näyttää olevan meikkitutorial. ja teen sen videolla! :3
löysin täältä koneiden kätköstä tollasenki kollaasin näköjään :DDDD
ja äiti, ei ole syytä itkeä mun rumien venytyksien takia, ne on ihan kivat. harmiksesi ne kasvaa ainakin 26mm asti. sorge!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti