2012/11/12

voi maanantai

eilen tulin taas tänne Kauhajoelle, ja huomasin että mun puoliomaisuutta oli jääny kotio...yritäppä ny viikko selvitä esim ilman laturia ja kameraa. sen takia nyt ei oo kuviakaa mitä lisäillä, eikä kyllä oo ollukkaa mitää kuvaamisen arvosta :D
senpä takia en raiskaa teidän silmiä mun naamakuvilla!

koko viikonlopun jumitin koneella kattellen tatuointeja ja yritin ittekki suunnitella jotain mutta eihän siittä mitään tullut. (kiitos mun piirtämistaidot joita ei oo mulle todellakaa siunattu)
äiteeki alkaa pikkuhiljaa lämpenee mun leimaideoille ;)
 


täs paidas on ehkä coolein kuva ikinä ;_;




kaikki kuvat weit (t-paita emp)
voisin lisäillä noita kuvia vaikka kuinka paljon lisää, mutta en nyt kummiskaa ihan kaikkea! tossa näätte ainaki vähä sitä tyyliä mistä tykkään :)

nyt kommenttii niistä toivepostauksista, olis kiva tehdä ja koittaa jotain uutta ja erilaista :3
 
PS. ASKING FUCKING ALEXANDRIA TULEE TUSKA-FESTAREILLE KESÄLLÄ! KUMMASTI PIRISTÄÄ MAANANTAITA♥
 
 

2 kommenttia: