2012/11/28

santaclaus giv mi evrythin i want

huoh. kello on kuusi aamulla ja kirjotan tätä valmiiksi jo mun luonnoksiin. heräsin neljän aikaan ja uni ei tule. paree tulla aikalailla noileesti!

anyways tän postauksen aihe ei ollu valittaa siitä miten en saa unta, vaan ajattelin kertoa teille mun joululahjatoiveista! ihmeen äkkiä se joulu lähestyy, ihan pian on jo joulukuu. Kauhajoki on koristeltu jo kaikennäkösillä jouluvaloilla ja -koristeilla mutta hassulta se näyttää ku lunta ei oo maassa.(vielä)
joulusta en oo ikinä erityisemmin tykännyt, tietty se loma on kyl hirveen kiva. en tiedä mitä tästäki joulusta tulee, pystynkö syömään edes samassa pöydässä kun kuollut eläinraato (sanotaan myös joulukinkuksi) haisee pöydässä. nimimerkillä semivegetaristi. (en siis syö punasta lihaa JA JÄTTÄKÄÄ NE KUITTAILUT SIITTÄ MITEN LIHA ON RUSKEAA KUN SEN KÄRISTÄÄ, VANHA JUTTU JO)

mulla ei ollu itestäni kuvia ku vaan tää puhelimella otettu...
 
mutta jääköön se sitten sen ajan murheeksi! nyt keskityn vaan hartaasi mun toivelistaan. kaikista parhain lahja olis tietenkin saada rahaa, mutta en aijo olla tylsä vaan laittaa tähän muutamia kivoja jutskia mitä mieluusti otan avosylin vastaan! :)

oon kaikille, jotka on kysyny mun lahjatoiveita, kertovani haluavan pelkkää rahaa, mutta eihän se nyt kertakaikkisesti käy. pitää olla jotain mitä voi paketoida. oli sitten kyseessä pehmeä tai kova paketti. tärkeintä on vain saada hermot menetettyä kun lahjapaperi menee koko ajan ihan vituralleen ja paperinaru saa aikaseksi vaa haavoja sormiin. sounds familiar? oh yeah. tuloksena on (ainakin mun osalta) epämääränen kasa joka yrittää näyttää rakkaudella ja hellyydellä väsättyä pakettia. oh god miten mä muistin rakastavani paketoimisen riemua. onko kenelläkää samanlaisia tuntemuksia?? pakko olla!





tuossa olis nyt jonkinnäkösiä toiveita, mikä pisti eniten silmään? :3

rahasta puheenollen, oon sen tarpeessa enemmän kuin koskaan. joululoma lähestyy, lahjoja pitää ostaa, lomalla on pakko päästä reissaamaan jnejne... ja tili näyttää kieltä ja rahapussi keskisormea. SUPER! lisäksi on saatava aikaseks ostaa liput enskesää varten Rock The Beachiin (30 Seconds To Mars♥), Tuskaan sekä maaliskuisille Intohimon ja The Ghost Insiden keikoille. tietty sitte vielä nämä pikkutapahtumat pitkin suomea (HELSINKIÄ). se on sitten rehellisesti ainakin yli 200 eurolta siivet poikki, jos matkakulut lasketaan mukaan. hitto miten kallista matkustaminen on! onneks mun tulevat synttärit tammikuussa vähän lieventää rahapulaa. mutta tosiaan, _TAMMIKUUSSA ELI EI JOULULOMAN AIKANA_
mun kämppiksellä näyttää onneksi olevan ihan kivasti tyhjiä kivennäisvesipulloja...

pistetään taas lähiaikoina kaverin kanssa tilausta crazyfactorylle tulemaan. hihii♥ tilaan uuden korun mun smileyyn, koska kaikista mun koruista on jostain syystä hukkunu se pallo. ei hitto miten mä vihaan vihaan vihaan ettiä sitä palluraa lattialta. se on periaattes ku nuppineulaa etsis heinäsuovasta. argh!
tilasin silloin aiemmin niitä venytyksiä 14mm asti, mutta mun silmään se näytti vielä aivan liian pieneltä. katotaan nyt että mihin 18 mm riittää ;) venyttämiseen jää vaan kirjaimellisesti koukkuun ja korva kiittää. ja äiti.

tällä mä keksin jotain oikein kivaa, näätte sitten ;)




huhhuh tulipas pitkä postaus pitkästä aikaa! hope you liked it♥

2 kommenttia:

  1. Miksei sulla oo fashiolistaa? Voisin niin kuvitella ku sulla on kuitenkin niin ihana tyyli (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :') oon ajatellu kyllä tehdä sen, mutta en oo ikinä saanu aikaseks! ehkä mä täs lähiaikoina viel toteutan sen haha :D

      Poista