2012/11/02

RIP Mitchell Adam Lucker♥

"I'm not going to see daddy anymore, he's in heaven" - Kenadee Lucker
 
 
eilinen oli yks mun kauheimmista päivistä ja muutenkin koko metallimusiikin ja deathcoren synkimmistä päivistä. mun yks suurimmista (ellei jopa suurin) idoli, vaikuttaja, inspiraation lähde ja esikuva menehtyi moottoripyöräkolarissa. kauheinta on se, että sillä oli perhe. vaimo ja suloinen tytär.
 
 
mun pikkasen kohonnut mieliala tuli rytisemällä alas.
sain kuulla Mitchin kuolemasta kun olin kaupassa. kaveri laittaa viestiä et "Mitch Lucker on kuollu" en heti tietystikkää uskonu, vaan ajattelin et se on joku helvetin paska vitsi. itseasias ei tätä voi vieläkää uskoo.
yritä siinä sitten valkonen ku lakana kävellä kaupassa. en ikinä uskonu et reagoisin näin paljon jonku tuntemattoman kuolemasta, mutta enpä oo ikinä ajatellu et just se kuolee. itkin silmäni päästä. tästä ei voi viikko enää pahentua..
 
"you only live one life for a very short time so make every second divine" - Suicide Silence.
 
eniten mua ottaa päähän se, että missasin Suicide Silencen Suomen keikalla (tuskafestarit) omien sähläyksieni takia. Suicide Silence ei tuu koskaa olemaan entisensä. You only live once, sinäpä sen sanoit Mitch.
 
Keep rocking in heaven, Mitch♥
 


4 kommenttia:

  1. tää on iha perseestä. paruin koko eilise illan/yön tän takii. mitch kuulu mun suurimpii idoleihin ja tää oli helvetinmoine järkytys. säälittää toi sen tytär ja vaimo, varmaa iha kamalaa ku ei oo enää isää tytöl ja vaimol miestä........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä muuta sano....kiva koulussaki olla nyt iha pihalla, silmät iha ummes ja fiilis pohjamudis. mahtavaa viikonloppua vaan kaikille..

      Poista
  2. tuli kauhee olo tosta vaikka hädin tuskin oon ees kuullukkaa kyseisen henkilön nimee...lapsi ja vaimoki vielä ;( kauheita tälläset kuolemat...

    VastaaPoista