2012/11/01

dis is pure bullshieeet

pää räjähtää koska kärsin suurista internet-puutteesta. olo on kuin kodittomalla koska yhteys ei toimi. oh god miks valitsit mut urhiksi?

anygays, täs on nyt ne kuvat siitä tilauksesta! kattokaa kuinka söpöt noi lintuplugit oikein on :'3 what do you think?
mulla on tosiaan vielä tommonen musta lävistysrengas, mutta se on mulla ny käytös smileys että sen takia ei kuvaa!
tää päivä on ollu iha sekava ja hektinen tähän asti. täälä koulus on tänään avoimien ovien päivä, ja kunnollisia tunteja ei oo ollenkaa! paitsi sitte mulla on loppupäivällä englannin koe... wish me luck!!
ehkä viikonlopusta tulee sitte vähän onnistuneempi! painosanalla _EHKÄ_

eilen illalla (tai itseasias viimeyönä) saatiin parin kaverin kanssa idea tehdä lävistyksiä ja siihe sitte päädyttiin että niillä paikat vuotaa ja ite oon iha hurmioissani neulasta. olis niin cool olla lävistäjä, mutta joka kerta ku nään sen veren määrän...eilenki meinas lähtee jalat alta :D ehkä mä pysyn vaan täälä media-assistentin koulutukses!
yks vaivanen yö enää asuntolassa, sit meitsi häippäsee taas Kihniöhoodseille

1 kommentti:

  1. hheeeimoi salla haastoin sut tälläsee näin nurkan takaa (8 http://sonnislife.blogspot.fi/2012/11/who-gives-you-right-to-tear-up-my-life.html :D

    VastaaPoista