2012/10/08

the flood

oon jammaillu täs parin päivän aikana iha hitosti Of Mice&Meniä.
diggaan!

sen lävistysneulan ostamisen jälkeen oon saanu hirveen neula-addiktion, tekis mieli koko ajan tehdä uusia reikiä naamaan. eilen olin jopa tekemässä septumia itse, mutta en sitte uskaltanu sörkätä sitä nenäni väliseinän läpi. uusia korvanreikiä oon kans tehny, ja kauan kaavailtu rustoonki korvis tuli tehtyä! hoho oon liian innoissani tosta teräaseesta että kaveritki jo huomauttelee :'D
ehkä jätän noi lävistykset ammattilaisen käsiin ja jatkan odottelua. lisää venytyksiä tilataan kaverin kanssa crazyfactorystä ja uusi koru smileyynki on tiedossa!
 

käytiin äsken valokuvailemas Kauhajoen tulvia ja niistä on muutama kuva. outoo nähdä iha henkilökohtasesti noi paljon vettä jokapaikassa.
 
viikonloppu meni viettäessä kavereiden synttäreitä ja kotona chillaillessa. ootan ihan hitosti syyslomaa joka alkaa perjantaina! on nii paljon kaikkee mukavaa tiedossa. esimerkiks oon menossa Poriin ja isosisko tulee Vaasasta meille! saas nähä mitä keksitään ;)
 
kuvia viikonlopusta tulee huomenna!

2 kommenttia:

  1. toi ois NIIN siistii jos ois tollaset tulvat.. mut ei :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, mikä oliskaa coolimpaa ku mennä kanootilla kouluun? XD

      Poista