2012/10/14

REDBULL ANTAA SIIVET

ah syysloma! tätä onki odotettu siitä lähtien ku kesäloma loppu..

niinku aikasemmin jo puhuin, sisko tulee viikolla käymään täälä ja sitte häippäsen Poriin! saatiin myös siskon kanssa ilmeisesti lastenvahtimisduunia pariks päiväks :>

viikonlopusta sen verran, että perjantaina tuli extempore-reissu Tampereelle moikkaamaan yhtä mun parhaista kavereista Saraa ja sit tuli nähtyä muitakin hömppiä! oli kyllä nii huippu ilta vaikka nähtiinki vaa parisen tuntia♥ sit poikkesin myös illemmalla vielä kavereiden synttäreillä.
venasin tosiaan junaa tunnin verran yksin juna-asemalla kuunnellen huippua musiikkia.

oon täs nyt viimmeset pari viikkoa alkanu iha tosissaan tiputtavani pois lukio-opinnot. ne vaan tuntuu hirveen raskailta ja muutenkin ei vaan kiinnosta. sain myös otettua niskasta itseäni kiinni ja hain töitä vaikka kuinka monesta paikkaa! mun tuurilla ei ollu sitte töitä ku semmosessa pikkuputiikissa nimeltä "Sepon Halpa-Halli" :D vein sinne sitte mun työhakemuksen ja saas nähä tuleeko minkäänlaista soittoa! keeping my fingers crossed♥

olis kyllä nii huikeeta päästä opiskelemaa stadii. mul on siel suurinosa kamuista ja siellä on enemmän mahdollisuuksia parempaa elämään. tietty kaikki suurkeikat on siel yms. mut kai ymmärrätte mitä ajan takaa?? XD haluun vaa isommalle paikkakunnalle mahollisemman nopeesti, mutten haluu tehdä mitää hätiköityjä päätöksiä. ja en haluais jättää mun ihania kavereita. saas nyt nähdä miten mun tulevaisuudessa käy...
ostin muuten ton kangaskassin cyberistä, oli niin söpö ja hiton HALPA (1e)
kokeilin sitte tota hiuslakkaa ekaa kertaa, koska siinä luvattiin loistavaa pitoa ja oli niin houkuttelevan näkönen puteli :D on ehdottomasti parhainta mitä oon käyttäny! (citymarket, 5,95e)
baidewei! oon nyt päättäny kokeilla sitä sinivihreetä hiusväriä, eli suunnitelmis on kokeilla cybershopin väriä nimeltä "tropical green". tietty ensin nää lukuisat värinpoistot ja hiusnaamiot ja mitälie! ja rahaaki pitäs vielä enemmän saada... mut sinivihreeseen mä oon päätyny.

4 kommenttia:

  1. awwww yeaaaa sinivihreet! (Y)
    joo hei muutetaan yhes stadiin, nää jumalattoman suuret paikkakunnat repii hermot kappaleiksi♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄLÄ MUUTA SANO, MUUTETAA SAMAA KÄMPPÄÄ JA ALETAA LUSMUILEE♥

      Poista
  2. AAAAAAAHHAAAAAAAAAAAAA MIKÄ KUVA

    VastaaPoista