2012/10/24

potsikko

univaikeuksia ja ahdistuneisuutta.
heräsin yöllä niin kamalaan oloon että huhheijjaa. teki mieli repiä hiukset pois päästä ja huutaa niin kovaa ku sielu jaksaa.
onneks tähän surkeeseen kouluarkeen tuo lohtua se, että Maata Näkyvissä-festarit on ihan seinän takana ja The Ghost Inside sekä Deez Nuts tulee Suomeen! keikalla näkee taas niin hurjan paljo kavereita♥

nyt näin tylsyyttäni ajattelin tehdä postauksen mun silmää viehättävistä tyyleistä ja mistä pidän erityisen paljon!

1. lävistykset & venytykset

oon aina tykänny hirveesti lävistyksistä ja venytyksistä ja mielenkiinnolle ei näy! mun haaveena on angelbites, septum ja bridge. myös on alkanu poskilävistykset himottaan iha pirusti... jommatkummat siis; poskilävistykset tai angelit! myös labret on alkanu kiinnostamaan. pelkään että kohta mun koko naama on täynnä rautaa :D
tällä hetkellä mulla ei muita lävistyksiä oo ku vaan toi smiley ja pari hassua korvista. venytys löytyy toisesta korvasta ja se on mun oma vauva♥ (6mm)
tarkotuksena on venyttää ainakin 18mm asti molemmat!

 

2. tatuoinnit
 
ah, tatuoinnit. haaveena on saada chestpiece, molempiin jalkapöytiin ja reisiin sekä toiseen käteen hiha. ehkä nää haaveet pysyy vaan haaveina mutta että miten paljon mä rakastan niitä!
 
 
4. hiukset
 
pitkät, suorat tai kiharat. täyttä rakkautta. aasialaista irtohiusta tueksi niin hyvin menee! vaikka mun omat hiukset on näin tylsän väriset ja kaipaan niihin pikapuoliin muutosta, oon aina tykänny shokkiväreistä. silloin ku mulla oli vielä blondit hiukset, mulla oli seassa pinkkiä ja violettiä antamas vähä säväystä. sitte päädyin tähän tummaan ja vuosi täs onki sitten jo viihdytty. lopuks tuli toi kusenkeltanen/oranssi tohon eteen ja hyi miten mä vihaan sitä.
tarkotuksena olis nyt sitte (niinku mä oonki sanonu jo 666 kertaa) tehdä muutamat värinpoistot ja koittaa tota sinivihreetä. sitte ku se siittä haalistuu, se on kivan pastellinsävyinen. tottakai aijon monta kertaa värjätä mun reuhkaa että se on välillä kunnon vihree ;)
 
5. tyyli
 
ihailen suuresti Linnea Dahlgrenin, Megan Foxin ja Ashley Holatin tyyliä. en voi kummiskaa sanovani että otan niiden tyylistä mallia, pukeudun oman mieleni mukaan.
en tykkää luonnollisesta meikistä yhtään. monet valittaa siitä kuinka mun naama on täynnä pakkelia mutta itte viihdyn vahvemmassa meikissä ja tykkään meikata kauan ja paljon kerralla. oon myös tosi kokeilunhaluinen meikkaamisessa ja melkein joka kerta kokeilen jotain uutta!
tyyliltäni oon pikkuhiljaa alkanu oleen naisellisempi ja rakastan kaikennäkösiä pitsihepeniä, korkokenkiä (varsinkin iron fistin korkkarit!!), leopardikuosia, mekkoja ja koruja♥ mutta tykkään myös paljon t-paidoista ja ruutupaidoista. aikasemmin mä olin tosi poikamainen ja ns "kaikkea vihaava emo". käytin mun veljen vaatteita ja en kammannut hiuksia kouluun.
 
tulipas tää postaus näin iha randomina. no, ei voi mitää, toivottavasti nautitte! :)♥



2 kommenttia:

  1. Kivaku en osaa lukee tätä tekstiä, toi lävistyskohta oli täyttä hepreaaa!:DD sun täytyy valasta mua!

    VastaaPoista
  2. Itekki fiilistelen noita MNF ja The Ghost Inside+Deez Nuts tääl! Nähään siis molemmissa (:

    VastaaPoista