2012/10/02

käyttöjärjestelmä.docx

tässä siis vähä parempaa kuvaa mun smileystä ja ripsistä mitkä kävin eilen ostamas Seppälästä! on tosi kevyet ja tuntuu huomaamattomilta :) ja halvatkin oli! (4,95e)
sitte siinä tuli mukana tommonen applikaattori (en tiiä onko se sen oikee nimi?) ja sillä on hyvä levittää sitä liimaa ripsen juureen. yks huono pointti siinä on se, kun liimaa ei tullu mukana. onneks mulla oli vanhasta ripsipakkauksesta liimaa vielä jäljellä.
ei mun huuli oikeesti oo noin ponkolla (siis turvonnu)
näytän kyl ihan pikkutytöltä mut no can do. aamulla tuli kiire joten piti tehä ratkasu meikin ja hiustenlaiton välillä. taidatte arvata kummanko valitsin...
oon myös saanu mun bannerin valmiiksi, ja siinä samalla vaihtu taas blogin nimi :D en tiiä mikä siinä oli, mutta olin kyllästyny siihen vanhaan (taas) ja ku se oli nii pirun pitkä! en pysty vielä vaihtamaan banneria koska tää blogger valittaa että kuvien kiintiö on täynnä tms. tai sit mä vaan en osaa käyttää tätä enää XD

ps. tuonne sivuun on ilmestyny kysely, käykääpäs vastailemassa!

2 kommenttia:

  1. Toi smiley on khyll kiva, itekki voisin haluta :D haha...lukijaks ? http://storiesof-dreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep se on aiva ihana! ja joo todellaki <3

      Poista