2012/10/30

dead walker texas ranger

uu mun tilaus crazyfactoryltä tuli! laitan huomenna sitte kuvaa, jos saan netin toimiin. on ollu koko viime viikon toimimatta eli en saa mitenkää kuvia siirrettyä koneelle tai ylipäätäänsä saa nettiä toimimaan. toivottavasti tänään toimis!
ite ainaki tykkään iha hirveesti varsinki noista silikonitunneleista ja plugeista
sitte ku saan enemmän rahaa nii hommaan vielä enemmän noita söpöjä korvantuhoomistilpehöörejä.

oon ny ollu sellasella fiiliksellä koko alkuviikon että mua halutaan jollaki tapaa rankasta :D maanantait on kaikista pahimpia. tuntuu et epäonni seuraa mua kaikkialle. jotkut on voinu lukee facebookista ja tietää enemmän :D
 
viikonloppu meniki mukavasti Empun synttäreillä ja oli jees meno!
nyt tulevat viikonloput menee vaa kiltisti kotona, ellei sitte viikonlopuks jotain kivaa keksitä Halloweenin kunniaks :>

ja nyt on aika kertoo postausehdotuksia! videon teen viikonloppuna, mutta te saatte päättää että onko se jonkitapanen hiustutoriaali vai höpötänkö taas tuttuun tapaan kuulumisia yms. ehdotuksia otetaan vastaan :)
onnee vielä synttärisankarille
 
tää postaus jäi nyt vähä laihaksi, mutta ilmottelenpahan vaan että olen hengissä!
 
ps erik on ihana, kati on ihana ja mä oon ihana

3 kommenttia:

  1. <3 hohoh eiköhän salla vietetä halloweenia oikein olan takaa!

    VastaaPoista
  2. katieveliinaaaaaaa30. lokakuuta 2012 klo 7.39

    oon mä aika ihana <3

    VastaaPoista
  3. http://jennankanssa.blogspot.fi !! Salla saat julkisuutta aina vaan ! :)

    VastaaPoista