2012/09/30

no more San Fransisco

hellurei ja hellät tunteet! mit

mulle ei oo nyt mitään hätkähdyttävää tai erikoista tapahtunut, viikonloput on menny makoillessa kotona tai sitten kavereiden kanssa ollessa.

se Justimusfilmssin keikka oli siellä Tampereella mis olin Katin kanssa :> huippua oli mutta ei siitä sit sen enempää.......
kuvia ei nyt oo, koska unohdin kameran kotii ja puhelimesta oli sen verran akku loppu etten voinut ottaa kuvia. ja ehkä ihan hyvä vaan että vältytte silmänraiskaukselta haha :D
mä mainitsinki siittä syyslomasta jo, ja suunnitelmana olis poiketa ainaki Oulussa ja Porissa. Kuopiookin mua on kyselty! tällä rahatilanteella pysytään kyllä vaan kotona...
en siis oo saanu aikaseks kysyä vielä töitä! tuntuu etten saa mitää aikaseks Kauhajoella :D mut enköhän mä jostain pari killinkiä saan, pakko päästä ainaki Ouluun ja Poriin!

muutenki nää viimmeset pari viikkoo on ollu mulle yhtä helvettiä, mikään ei oo menny niinku piti. tässä ollaan matkalla kovaa vauhtia alamäkeen...mutta suuntahan on vaa ylöspäin muttaku ylämäki on aika pirun jyrkkä!

ainii, tein sitte tos viimeviikolla itelleni smileyn ja oon siihen rakastunu! mun piti käydä teettämäs se septum Kauhajoella mutta piti olla huoltaja mukana jos on alle 18... ja eihän mun äite tollaseen suostunu. IHANAA 
mitä mieltä ootte? ite aikani tykkään ja kovasti! :) ja anteeks huono laatu, parempaa kuvaa tulossa myöhemmin!

ja anteeks että tää postaus oli vähä köyhä, en viitti kaikkea 700 kuvaa kamerasta kopioida porukoiden koneelle että saisin pari hassua kuvaa asuntolasta tänne. laitan siittä sitte postauksen viikolla!

ps. oon taas alkanu suunnittelemaa uutta banneria, koska toi vanha on taas alkanu kyllästyttämään.

pps. postausehdotuksia!

ppps. IHAN LIIKAA NAAMAKUVIA

pppps. holy moly teitä on kohta 60 o_o

2 kommenttia: