2012/09/08

how am I supposed to be, everything they expect me to be?

en oo vieläkää saanu mun koneessa bloggeria toimimaa ja aattelin jopa et teen uuden blogin jos se silloin suostuis yhteistyöhön mun kanssa. fuck you blogger

tosiaan eilinen menikin vähä juhliessa, mutta en päässy oikee tunnelmaan mukaan koska ahdisti vaa nii pirusti! oon muutenki huomannu et meitsi ei paljo tommosis isoissa pippaloissa viihdy, kotona on jotenki mukavempaa. tosin extempore-reissut on mahtavia! ;)

ostin muuten alkuviikosta septum-renkaan jonka oli tarkotus tehdä kaverin kans tänään, MUTTA koska luultiin että Justimusfilmssin keikka on nyt lauantaina vaikka se onki vasta ensviikolla :'D siel me tällä hetkellä oltais jonottamas niitä..

ostin myös pari venytystä, 5mm ja 6mm! tällä hetkellä mulla on siis toisessa korvassa se 5mm ja toisessa 3mm.

ja muutenki se Kauhajoen lävistys/vaate/asuste-sekametelisoppa kauppa oli niin söpö! siel oli kaikkia yyyyyybersöpöjä juttuja ja voi että miten mä kuolasin niitä kaikkia lävistyksiä ja muita ihanuuksia ;_; siellä aletaan tekee lävistyksiä ensviikolla ja katotaan sitten et jos käyn teettämäs mun sepin siellä!
sori kämänen laatu!!

suunnitelmia ensviikonlopuks on tosiaan se Tampere-reissu ja kova halu olis päästä poikkeehen Porissa! kattoo ny miten tää mun rahatilanne tästä parantuu...
ainii ja ostin ton villatakin Seppälästä joka lähti mukaan 30 eurolla!

8 kommenttia:

  1. kyllä, extempore-reissut on kyl huisejaXP<3 ikävä!:((<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä xddd <3 JA JOO NIIN ON!! :C <3

      Poista
  2. extempore reissut helsinkiin on parhaita...ja baaardit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. helsinkiin todellakin...VIIKONLOPPUNA TAAS or not dxxx

      Poista
  3. .....kauhajoki? :DDDDDD miks ihmees oot käyny täälä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. opiskelen siel kauppikses ja asun mulliksen asuntolas XDDD

      Poista
    2. OIKEESTI ! :DDDDDDDDDDD voi ei kuvitella et asun samalla paikkakunnalla ku noinki ihana bloggaaja ku sä..

      Poista
    3. haha voi kyllä ! tääl mä jumitan nyt seuraavat kolme vuotta XDDDDDD !!

      Poista