2012/08/15

wwwwwwwwwwwwwwwww

hiton omaperäinen otsikko!

kuten varoittelin jo viime postauksessa, että hiljaisuutta taas tulee. nyt asiat on muuttunu ja postauksia tulee useammin sillä muutto on nyt tehty ja tänään oli toinen koulupäivä takana!
näistä kahesta luomiväripaletista mä keksin jotai todella kivaa, kuvaa myöhemmin! ;) ja ne on sit molemmat Tuurista.

lomaviikot meni että hurahti, viimenen viikonloppu menikin perjantaina häissä Suomenlinnassa Helsingissä ja pakkaillessa.
chillailtii siskon kaa kirkossa
joona-veli
tuollasta safkaa siel oli, kiitos 50-luvun jenkki-teeman<3

on iha hiton outoo asua pois kotoo. ensinnäki, ei oo ketää nostamassa mua sängyn pohjalta ylös, pitää itse hommata ruoka ja mitä vielä. ensiviikolla käyn Seppälästä kysymässä töitä ettei rahapula iske. 

en oo ottanu tästä kämpästä mitään kuvia, koska tää on nii kamala :D asun siis asuntolassa ja mun huonekaverina on mun yks parhaista kavereista, onneks!
tuos asuntolan vieressä on lehmiä, koirien agilityrata toisella puolella ja mun kouluun tästä on 1.6 km eli mun nopeudella pitää lähtee kouluun aina puolta tuntia aikasemmin.. onneks mulla on skede mukana!

toi mun lukujärjestyski näyttää nii kamalalta.. maanantai, tiistai ja perjantai on kasista neljään! plus työt ja koeviikot, mä niin palan viel loppuun. kaduttaa se kaksoistutkinnon ottaminen..mut kai siitä sitten jotain hyötyyki pitää olla!
tämmönen kiva naamapläjäys tähän loppuun. ja joo, sain just kaverilta tietää et ton manycam-logon saa pois.

tällä kertaa ei mulla muuta, pistäkääs niitä postausehdotuksia!!

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. mut hei koita pärjätä siellä, ei se koulu niin kamalaa oo, kyllä siihen tottuu(jos tottuuXD) miss u!<3

      Poista
    2. en usko et totun.......XDD hahah i miss u too honey<3 pitäs nähä vaik viikonloppuna!!

      Poista
  2. ....... manycam logon saa pois XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. luitsä mu postausta KIRJOTIN SINNE ET "ja joo, sain just kaverilta tietää et ton manycam-logon saa pois." :c:c:c:cCCC XDDD

      Poista
  3. mitä helvettiä teeks kaksoistutkinnon ? :o haha mulla alkaa 29.pv agility kauhajoella xd sit käyn sie sunnuntaisin ja keskiviikkosi :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. teen :c kaduttaa jo NYT..... JA SIT NÄHÄÄ AINA KESKIVIIKKOSI!!!!

      Poista
    2. aijaa emmäää yhtää tienny :o jooh <3 ikävä sua :( <3

      Poista
  4. Hei hyvä et linkkasit oman blogis, koska mä jään kyl seuraamaan sua! :) Tykkään sun tyylistä ja blogi vaikuttaa kiintoisalta!

    ps. IHANA nyrkkirautakoru! :o♥ mäkin haluuuuuuuun.
    pps. saisko tätä sanavahvistusta pois ku vituttaa aina feilata noi merkit :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitti!! :) sullaki on aivan tajuttoman upee tyyli ;_;♥

      itekki kieltämättä rakastan tota koruu, cybershopista löyty!
      ja ei kaippa sen saa, mut ei mitää hajuu että kuinka XDDDD

      Poista