2012/07/09

Tää biisi on yhtä järkevä, kun minun siskon poikaystävä

viikko töitä takana ja kaksi edessä. aaargh ja tuolla sataa. olihan seki kokemus leikata KAATOsateessa ruohonleikkurilla ja kitkee rikkaruohoa. 
noi on kaks kokoo liian suuret.... ;_;

viikonloppu meni ihan kotona ja Parkanossa sekä Emppu tuli meille yöks la-su ja oli iha hirveen hubaa. 
tänään tuli käytyä valitsemassa uudet silmälasit Instrusta ja niistä sitten myöhemmin ku ne kotiin saapuu!


viime päivät on lähinnä mennyt kotona Jujua ja Chelsea Grinii kuunnellessä (haha miten eroo toisistaan XD). pihalle ei edes harkitse menevänsä koska tuolla tulee vettä koko ajan ku esterin perseestä.


lävistyskuume nousee ja nousee edelleen ja kohta meikä on sellane steelface ettei mitää rajaa. no ehken ihan, angelbitesit mä ainakin tuun hommaamaan ja mahdollisesti septumin ja bridgen! (uusille lukijoille tiedoksi, oon näistä jo aikasimmissa teksteissä puhunut ennenkuin poistin mun aikasemmat postaukset)
ok myönnän tästä tuli aika lame postaus, joten toivonki että kerrotte niitä postausehdotuksia! sillä mun elämässä ei niin paljon kaikkee tapahdu että niistä mitää romaaneja ja paljon jänniä kuvia saa. 
mutta vähemmän on enemmän, right?

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. noo angelbitesit luultavasti viimmestää ku oon päässy opiskelee ja muita sit kattoo myöhemmi! :3

      Poista
  2. voi mururakas nää sun kuvat on ihania! oot kaunis ♥ :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihanainen<3 hirvee ikävä ;_;

      Poista