2012/06/25

talk is cheap, but liquor is cheaper

fuck yeah löysin mun kameran! olin jo ihan varma et oon onnistunu hukkaamaan sen mut tadaa löytyhän se! täs muutama kuva sieltä leiriltä ja sit ostoksia mitä on nyt tullu osteltua (lol yhdet korkokengät) ja en oo tänne niitä kuvaillut. lähinnä jotain turhaa tähän nyt laittelen mut who cares!
tein käsikorut
omfg yks leiriläinen teki tuon... XD
sistah
huomenna tulee mun sisko pitkästä aikaa meille Vaaasasta ja tarkotus on mennä ajelemaan pitkin maailmaa! koskahan mä itse eksyisin Vaasaan.. ja sunnuntaina nokka kohti Ryttylää jossa on rippijuhlat!


ja voi herranjestas odotan ensiviikkoa. mun kesätyöt alkaa ja työpaikalla pitää olla kello 7.00 aamulla ja oon ihan varma, että sen kolmen viikon aikana leikkaan koko Kihniön nurmikot.
oh boy, sitä odotellessa! 
mutta en voi valittaakaan, saan siitä palkkaa ihan kohtuullisesti ja rahaa tarvitaan! panikoin jo kaikesta koulukirjojen ostoista yms. ja sinne Helsinkiinkin pitäisi eksyä kavereita moikkaamaan ;_;



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti