2012/06/15

OMGggg!!!

14.6 oli yks mun onnellisimmista päivistä. tulokset kouluista tuli ja mä pääsin kuin pääsinkin Kauhajoelle!! vihdoin musta tuntu että olen oikeesti onnellinen.
itkuhan siinä tuli kun luin lappusen missä kerrottiin pääseväni opiskelemaan. 
shokki se myös oli, outoa ajatella että muutan syksyllä pois kotoa. siitä alkaa se vastuu omasta itsestä. ajatus on pelottava, mutta mahaa kutkuttava!

koulu mulla alkaa sitten tiistaina 14.8 uudessa paikassa ja tuntemattomien ympäröimänä. toivottavasti saan sieltä paljon uusia ja tärkeitä kavereita, mulla tulee nimittäin niin kamala ikävä mun nykyisiä kavereita. mutta oon varma että yhteydessä pysytään jatkossakin!
hieman ylivaloittunut
kesätöitä tuli lisää, sillä äidille soitettiin että pitäis mennä leirille ensiviikolla vahtimaan ja pitämään kuria lapsille. mitähän siitäkin tulee??

tietty mulla on sitten vielä 2.7 kolme viikkoa eteenpäin kunnalla haravoimista etc.. ja tajusin juuri, että Tuska Open Air on 1.7 ja oon sen yhden yön Helsingissä. saa musta varmaan hyvän kuvan kun en pääsen jo ensimmäisenä päivänä paikalle...

tää päivä meneekin sitten vaa chillaillessa ja kuunnellessa Sleeping With Sirenssii. oon ihan täpöillä rakastunut Kellin Quinniin

laillinen kuvaspämmäys loppuun

2 kommenttia: