2012/06/22

mid-fucking-summer

juhannus kotona. ei jumalauta. 
olisinhan mä päässy kavereille mutta millä sieltä takas.
päätin luovuttaa ja jäin himaan angstaan.


ja anteeksi tämä hiljaisuus! tämä koko alkuviikko on mennyt siellä leirillä lapsia vahtimassa ja iltasin oon ollut ihan poikki etten ole jaksanut alkaa väsäämään mitään postauksia. joten nyt on hyvä aika tehdä vaikka 666 postausta!
haluan muutenkin tälle blogille valtavasti uudistusta. uusi banneri ja jopa uusi blogin nimi mietityttää! mitä mieltä ootte jos vaihdan tän mun blogin nimen?? toi vaikuttaa sellaselta mikä monella on jo käytössä ja se alkaa muutenkin pikkuhiljaa ottaan päähän..


oon tän viikon (mitä vapaa-aikaa on jäänyt) käyttänyt hyväkseni ja napannut mun skeittilaudan kainaloon ja päivät menikin sitten rullaillessa ja kuunnellessa hiton hyvää musiikkia. alan oppimaan pikkuhiljaa rullailla oikeaoppisesti!
onnistuin siellä leirillä hukkaamaan kamerani, joka toivottavasti on vaan jossain täälä mun helkkarin sotkusessa huoneessa. kuvasaldo onkin tässä postauksessa hiton köyhä, sorry for that!


ja te ihanat 40 lukijaa! oon avoinna teidän ihanille postausehdotuksille<3

2 kommenttia:

  1. ooi hyvä tyttö! oot oppinu skeittaa :) hyvä et kuites jtn tekemistä on ollu! sun pitää tulla meille joku pv yöks, call me baby!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lensin eilen aika vitun komeesti... XD kyynärpää aukes! haha
      mut joo nii pitääki tulla :c

      Poista