2012/06/30

am i right

täällä taas! ok varotan heti näin etukäteen et tästä tulee niin sekava postaus et koittakaa pysyy vaan kärryillä.


tää viikko on menny aika nopeesti verrattuna viime viikkoon. mulla on unirytmi ihan päin persettä, uni tulee aina joskus kolmen aikoihin ja heräämisen ajankohdan voitte vaan arvata..
kesätyöt alkaa tosiaan maanantaina ja ruohonleikkurin varressa pitäisi olla kello 7.00 huoh
"tän on pakko olla hyvää"
miten kamalaa, älkää ostako
sammakko-samppa
pedobear-samppa
juhana chillaa katol
siskoa oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa, harmi vaa että ne oli vaa yhden yön!


hmm 
hmm
CANDY CRUSH XDDDDDDDDD

eilen poikettiin kaverin ja siskon kanssa Tampereella ostoksilla ja köyhänä mulle tarttu mukaan vaan ylisöpöt kuulokkeet, aurinkolasit, hiuspanta, tekoripset ja sukkahousut. MIKSI PITÄÄ OLLA NÄIN KÖYHÄÄÄÄ why me
aurinkolasit 8e, cybershop
ylisöpöt kuulokkeet 6e, cybershop
leopardisukkahousut 5e, HM
leopardipanta 2,50e Glitter
tekoripset 8e Seppälä


paljon leopardia.........ja lisää tulossa....hmmm..mmmm..


ja ei herranjestas en tule pärjäämään huomisissa rippijuhlissa. lähtö on kohti Ryttylää 6.00-6.30 ja herätys siinä neljän aikaan. päivä vaan senkun paranee, koska huomenna mun olis ollu tarkotus mennä sinne Tuskaan. mä varmaan poraan ja angstaan jossain nurkassa kakkua suupielessä.
ja ku mä jossain postauksessa valitin tätä mun blogin ulkoasua jne niin en nyt lähiaikoina aijo mitään ainakaan vielä. on niin paljon kiireitä ja ei uutta banneria tuosta noin vain tehdä! eli heti kun mä kiireiltä kerkiän, uutta banneria tulossa :)


tulipas paljon kuvia. nooh ei voi mitään, ensi kertaan! heippa<3

5 kommenttia:

  1. hienosti näkyy ton pojun meseosote nois kuvisss :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha siit lisäilemää, samppa on asiajäbä!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. mä nii hajosin ku hokasin laittaa ton siihen XDDDDDDxxxDDDDDD

      Poista
  3. haahahahhahahahahahahahhahhahahhahhah :-------------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kuolen, mun on ikävä sua <3 vittu tos kuvas mun poskes kaks hyttystä ? :D:D

    VastaaPoista